Oh en Oud&Nieuw, enige wat daar niet aan overschat is, is hoe teleurstellend dat altijd weer uitpakt.
Oh, hier moet ik op reageren! De Harry Potter boeken zijn fantastisch geschreven, in het Engels, nooit in het Nederlands gelezen. Ik heb de hele serie al 5 keer gelezen, no joke! Dat jij het overschat vindt doet me pijn! En ook wijn en koffie en chocolade, aaaghhh. You are killing me woman!!! Ik vind U2 en boer zoekt vrouw overrated. Ook tiramisu. Goeie! Mee eens!
Ik werk niet maar ik was ook gewoon 3 dagen na de bevalling weer volop aan het huishouden. Had geen kraamhulp nodig want voelde me perfect. De nachtflessen waren een lachertje vergeleken de nachten wakker liggen van maagzuur in de zwangerschap ik kwam helemaal bij van die nachtrust ondanks die nachtfles 1x per nacht. Ik was een week na mijn bevalling top fit als ik dit vergeleek met de zwangerschap. Ik geloof dus ook echt dat er vrouwen zijn die prima en snel weer aan het werk kunnen.
Parijs. Het Louvre vond ik geweldig. Maar de meeste huizen vond ik oude meuk. Ik had er zo n romantisch beeld bij, maar dat viel in het echt best wel tegen.
Niet iedereen heeft dezelfde mening. Ik vind dit echt een hele zware reactie op een mening van iemand die je niet eens kent. En ook al ken je haar wel. Wat maakt het nou uit dat zij daar zo over denkt? Moet iedereen harry potter leuk vinden? Waar maak je je druk om. Ik vind harry potter ook verschrikkelijk. Ik snap echt niet dat mensen zo'n boek gaan lezen.
Ach meis. Je neemt en leest mijn reactie veelste serieus. Dit is niet echt een serieuze topic en je moet het daarom ook niet zo serieus lezen. Ik probeerde (maar blijkbaar faalde) grappig te zijn. Kan mij geen worst schelen of je de boeken wel of niet leuk vindt. Ik vind ze fantastisch dat dan weer wel. Ik ga ze daarom lekker nu allemaal weer beluisteren op storytel. In het Engels voorgelezen door de brilliante Stephen Fry!!!
Er is een verschil tussen willen en kunnen. Ik denk dat die vrouwen die zo snel weer op en top zijn echt een uitzondering zijn. In de tussentijd leggen we als maatschappij wel druk op elkaar dat we dan dus allemaal snel weer op en top moeten zijn, want hey, die en die kan het ook! Dat is fout. We moeten elkaar juist steunen en de tijd geven. Die druk was er ook al voor social media trouwens.
Precies hoe durf je! Idem voor sushi. Ik heb serieus overwogen om beheer te vragen of ze deze reacties wilde aanpassen. Er zijn grenzen aan de vrijheid van meningsuiting. Je hoeft niet alles te zeggen wat in je opkomt .
Ik vind het echt zó vies. Er zijn maar weinig dingen die ik echt niet lust en wijn is daar één van. Zelfs een klein scheutje in een gerecht kan voor mij de maaltijd verpesten. Dus sorry, voor mij staat wijn ook op de lijst.
Ik schrok me rot hier! Wat een drukte! Het was gewoon ‘braderielopen’ in het centrum. Vreselijk. We zijn snel gevlucht naar het museumplein, daar was nog plek hier en daar Heb he daar geen last van? Of ga je nooit meer naar het centrum?