welke loopauto zouden jullie kopen voor een meisje? Donald Duck - Smoby Loopauto - Altijd de laagste prijs bij Loopauto.nl! donald duck Loopauto roze | BIG loopauto's speciaal voor meiden vanaf 1 jaar! rose camper of een andere? ze krijgt het voor 5 dec.... ze is nu bijna 8 mnd en ik wil een auto die geschikt is vanaf 1 jaar
bij de Action heb je nu een princessen loopauto voor 19,95 Action ik heb zelf de cars variant voor mijn zoontje, en hij is echt leuk ook qua melodietjes en hij rijdt perfect
dank je wel voor je reactie is niet duur en een leuke auto.. toch zoek ik net iets anders... weet alleen niet zo goed wat maar wel een goede tip... als ik niks anders zie ga ik naar de action voor die rose...
das ook nog wel een goede tip.... maar we hebben wel een losse loopauto... toch bedant voor de tip heb je er zelf ook een? en wat voor 1?
Nou ik heb er 1 nog staan van mijn dochter, dat is een hele simpele en goedkope maar ze heeft er wel heel veel plezier van gehad . Wel dus met een boog achterop waar ze het karretje mee kon voorduwen. Over een paar maandjes weer oppoetsen voor dr broertje.
Ik vind die bigloopauto erg leuk, die in camper model. Luca vindt een auto waar je meer mee kunt dan alleen opzitten erleuk. Punt is wel, dat hij misschien wat hoog is, voor haar nu. Ook merk ik dat Luca er pas met 1,5 echt actief mee is gaan rijden. Ik heb die van hem op marktplaats gekocht met een aanhangertje eraan. is nu erg leuk, kan hij blaadje in verzamelen. hier van deze variant. Tomis.nl - BIG Bobby car classic assortiment
ik vind deze erg leuk. het is een 5 in 1 die vanaf 6 maanden te gebruiken is. kan ze lang mee doen. wel beetje duur. bartsmit.com - Baby loopauto Maestro 5 in 1 bart smit heeft ook nog andere erg leuke loopauto's
Pukylino Roze (4610803) - Lobbes Speelgoed Ik vind deze dus helemaal geweldig! Die staat op de planning voor als mijn meisje 1 wordt! Maar begin door dit topic te twijfelen of ik niet gewoon een BIG neem!
Wij hebben voor Skys verjaardag een Big Bobby Car gekocht (die rooie). Zijn echt hele degelijke wagentjes
Driewieler.nl deze is ECHT geweldig.... mijn zoon heeft hem in het rood en die dingen zijn echt onverwoestbaar en rijden super! zelfs op straat wij hebben een speelgoedwinkel en ik raad ook altijd deze aan. goedkopere zijn toch vaak wankel en gaan snel kapot (geloof me, als ze anderhalf zijn rijden ze keihard overal tegenaan ) die roze is echt ZOOO gaaf ......
Grappige uitziende Bumpack loopwagen roze heb deze besteld... mooie prijs en ziet er leuk uit vind ik bedankt voor de reacties
hier een big bobby car in trekker uitvoering van viking echt erg gaaf en echt het is super die geluidlose banden ze kunnen zelfs als je visite hebt nog rondcrossen merk je niks van. en ze gaan erg lang mee hier bij ons heeft iederen zon ding. ze hebben er zelfs voor volwassenen races van. zo stevig zijn ze. we hebben ook een goedkopere gehad maar daar doe nde liedes het al niet meer van was een van winnie the pooh. daar konden ze wel achter lopen maarh eb nu een appart loopkarretje van vtech en hij loopt nu toch al.