Het is wel omdat het nodig is want onze voordeur tocht als een gek! Dat vreet dus ook energie! En onze tuin is niet echt kindvriendelijk. wil er graag gras in hebben en een tuinhuis met achteruitgang. En omdat we het zo ook mooier vinden. Ben het ook met lonneke eens, een balans vinden! Bij ons word ook pas iets vervangen als het stuk is. We zijn niet de types (buurman heeft een grotere t.v auto etc dus moeten wij het ook)
Het huis, wij hebben nu geen tophuis maar zijn wel bezig geweest met settelen, nieuwe zaak, kinderen geboren etc dus ook al veel te lang niet weggeweest. Zit nu al druk te kijken voor vakanties in mei of juni 2011, eindelijk na 6 jaar
De vakantie. Ik vind het belangrijk dat de kinderen genieten van heerlijke vakanties en daar fijne herinneringen aan hebben later. Ik geef echt helemaal niets om materiele zaken. Erg he. Gelukkig mijn man wel, en zo houden wij alles een beetje in balans
Eerst me huis dan de vakanties! Wij hebben sinds 2 jaar een koophuis maar die is nog lang niet af, en die wil ik eerst helemaal af en naar mijn smaak hebben. dat ik thuis kom en denk ahhhhh lekker genieten van me mooie stulpje! Als dat allemaal goed zit dan lekker gaan genieten van vakanties, want daar heb ik ook weleens zin in!! Maar dat word 2011 nog niet helaas......
Ik ga voor vakantie. Ik ben 4 jaar geleden voor het eerst echt met het vliegtuig op vakantie geweest en vorig jaar voor de tweede keer. Ik heb staan janken van de spanning op het vliegveld maar vond het heerlijk om te vliegen en dan lekker 3 weken van de zon genieten.
op de eerste plaats inderdaad mijn huis maar t liefst keer of 4 per jaar weg en dan als ik thuis kom denk ik inderdaad Oost west thuis best en hoe het klokje thuis tikt tikt het nergens maar......vergeet niet ook nog van het leven te genieten wand van het concert des levens krijgt niemand een program dus reizen is voor ons ook heel erg belangrijk
vorig jaar kregen we een nieuwe vloer,we gaan over 2 weken naar centerparcs en aankomende zomer niet op vakantie,we wisselen het af! ik vind allebei belangrijk.
Ik ga voor de vakantie. Vorig jaar zijn we niet weg geweest omdat ik eind juli moest bevallen en ik heb het echt gemist. Onze oudste geniet ook echt van de vakantie, dus voor hem vind ik het ook belangrijk dat we gaan. Ik vind het wel belangrijk dat het thuis gezellig is, maar daar heb ik geen dure spullen voor nodig.
ja ik ga ook voor de vakantie. I love vakanties!! Deze zomer gaan we niet omdat ik in juli beval... maar gelukkig gaan we nog wel met mijn ouders op wintersport
Zeker mijn huis. Vakantie komt nog echt wel. Ons nieuwbouwhuis is de afgelopen zomer opgeleverd en wij wilden het precies naar onze wens inrichten. Mooi keukeneiland, mooie badkamer met whirlpool, allemaal nieuwe meubels, etc etc. Precies zoals ik er altijd van gedroomd heb. Dat zou aardig wat kosten en uiteraard laten we onze vakantie schieten, dat komt het komende jaar wel weer.
Dan ga ik zeker voor het huis! Ben in de afgelopen 12 jaar maar 3x op vakantie geweest, dus voor mij heeft het niet echt waarde. Natuurlijk is het lekker, maar ik ga dan liever een weekendje of een paar dagen weg met de auto dan dat ik 3 weken weg ben met het vliegtuig..
absoluut het eerste. dat is je echte dagelijkse leven. vakanties zijn en luxeartikel. bovendien heb ik er een hekel aan. geef mij maar lekker mijn vertrouwde plekje waar ik weet wat ik heb.
Als ik het geld had zou ik voor beide kiezen, maar helaas wij zijn dit jaar verhuisd dus konden niet op vakantie maar volgend jaar ga ik wel zeker weten
Hahaha! Doet mij een beetje denken aan wat ik het fijnste vind aan vakantie: thuis komen!!!! (kan dan wel janken van geluk om mijn eigen douche, eigen keuken, alles eigen! Heerlijk!)