Wat vind jij belangrijker?? Ben benieuwd...

Discussie in 'De lounge' gestart door tukker, 25 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. blondjuh

blondjuh Fanatiek lid

19 mei 2010
    1.215
    0
    0
    vakanties vind ik leuker huisje is leuk maar je leeft maar 1x en vind dat je moet gaan als je kunt gaan!

2. dorisn

dorisn Fanatiek lid

2 jun 2007
    4.319
    37
    48
    ede
    mn huis lekker op orde zodat we ons er thuis voelen vind ik belangrijker dan een paar weken per jaar op vakantie.
    wij hebben op dit moment geen geld om op vakantie te gaan en gelukkig heb ik lieve schoonouders met een caracan die een seizoensplaats hebben op een hele leuke camping.
    dus dat wordt onze vakantie, maar anders gingen we helemaal niet.

thuis ben je idd veel vaker dan op vakantie.

liefs doris

3. mamamuts

mamamuts Niet meer actief

Hmm, moeilijk.
    Ik ben echt een huismus en vind m'n huis erg belangrijk, maar ik moet er ook niet aan denken om helemaal niet op vakantie te gaan.

Ik investeer graag in huis. Mijn man daarintegen helemaal niet, die zou echt op een aardappelkistje kunnen leven...
    En hele dure vakanties doen wij ook niet aan, we gaan 1x per jaar op vakantie + een paar weekendjes weg, van alles een beetje dus.
    Alhoewel... luxe genoeg dacht ik zo.

4. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    oost west, thuis best!

5. Fiene

Fiene Fanatiek lid

27 jun 2008
    2.432
    0
    0
    Vakantie, ik voel me niet thuis in dit land, in dit huis etc etc. Ik heb de trips naar de VS dan ook echt hard nodig wil ik door kunnen blijven gaan.

6. mamavan5bengels

mamavan5bengels Fanatiek lid

21 nov 2010
    3.051
    2
    0
    Zelfstandige
    Amersfoort
    Ik ga voor beide, mag dat ook? :D

We hebben dan wel geen koophuis (is nog in de planning) maar ik heb wel graag mijn huis mooi en netjes!! En we gaan ook regelmatig weekendjes weg en minimaal 1 keer per jaar op vakantie, anders wordt het ook zo'n sleur vind ik.

7. littleladybug

littleladybug Niet meer actief

zwaar off-topic

Wat grappig; mijn oudste is van 27-04-2008 en de jongste van 06-08-2009.

Maareu... ik zou in eerste plaats kiezen voor mijn huis, maar vind af en toe ook wel héél belangrijk om er even helemaal tussenuit te gaan

8. Chai

Chai Niet meer actief

Ik houniet van op vakantie gaan, dus het huisje is voor mij het belangrijkste. Iedereen zo zijn eigen ding he.. :)

9. Marlous28

Marlous28 Fanatiek lid

5 mei 2010
    2.645
    0
    36
    Twente
    Ik ga toch voor thuis. We vinden het allebei ook fijn om op vakantie te gaan maar we vinden het allebei nog fijner als we na een week weer naar huis kunnen. Nu zullen we aankomende zomer niet ver of lang op vakantie gaan omdat ons kleintje begin mei wordt geboren.

10. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Ik ben niet echt materialistisch, maar ik zou dan ook voor het huis kiezen. Vakanties.... tja, ik ben al 7 jaar niet op vakantie geweest dus dat overleef ik wel :p.

11. youngmom

youngmom Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.374
    0
    0
    Kinderverzorgster (ook afgestudeerd als leerkracht
    West-Vlaanderen, België
    Ik vind het niet zo erg als het huis niet helemaal af is. Als je erin kunt leven, alle nodige voorzieningen er zijn en het is helemaal kids-veilig is dat voor mij geen probleem. Schilderen en afwerken kun je altijd later nog doen. Maar vind het wel belangrijk om er eens uit te kunnen zijn met de kids.

12. Meilan

Meilan Bekend lid

18 okt 2008
    639
    0
    0
    Liner Manager
    Antwerpen
    Wij moeten gelukkig niet kiezen. Moest dat wel nodig zijn, zou ik toch voor vakanties kiezen. Ik heb dat écht nodig! Niet om enkele weken per jaar te 'luieren' (want met een kind luier je zowiezo niet), maar omdat ik niet echt in deze Westerse wereld hoor. Ik voel me pas echt 'thuis' in Azië, Afrika of Zuid-Amerika. Mijn man staat er telkens weer van versteld hoezeer ik openbloei wanneer we van het vliegtuig stappen in één of ander ver land.

13. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Ik vind het belangrijk dat mijn huis naar mijn zin is, maar niet ten koste van alles.
    Dus een vakantie, weekendje weg, etentje etc. zijn mij veel waard en dat zal ik dus nooit opgeven voor een huis.

14. Madelon84

Madelon84 Niet meer actief

zo zie je maar hoe verschillend mensen zijn.
    ik voel me echt verschrikkelijk in een land wat compleet anders (meer qua cultuur) is dan wat wij gewend zijn:)
    ik raak daar gewoon door van slag en heb dan erg heimwee!

vind vakantie mega duur en vaak valt het (bij mij) tegen. dan verwacht ik misschien te veel voor dat geld ofzo.

huis vind ik dus zeker belangrijker! ik stop graag geld in gezellige dingetjes, niet zo zeer aan heel dure dingen.
    maarr.. wij gaan straks als de kids wat groter zijn wel elke zomer kamperen. daar heb ik zelf hele goeie herinneringen aan.
    nu doen we het met zo nu en dan een weekendje weg in nl, heerlijk!
    toch effe eruit, maar wel je vertrouwde dingetjes:)

Deel Deze Pagina