pampers op 1! maar in de kleinste maat vond ik huggies ook goed, later bleken ze er hier niet tegen te kunnen. De luiers van de DA vond ik ook wel goed.
Pampers in het begin, nu Aldi. Bij een tweede gelijk Aldi proberen denk ik. Eerste kindje, alleen het beste goed genoeg vond ik , maar nu weet ik dat deze ook prima zijn en scheelt de helft qua prijs.
Wat moet ik me hierbij voorstellen? Een poepluier leeggooien in de vuilnisbak en dan de was in?? Ik weet niet of dit iets voor mij is..
in het begin pamper new baby. Daarna pamper simply dry (oranje pak) Als je niet te ver van de duitse grens woont: babylove (eigen merk dm) kosten de helft van pampers en zijn toch lekker zacht en flexibel i.t.t. kruidvat
Eerste maandjes is Pampers echt een must voor mij. Daarna Kruidvat gebruikt en dan nu (16m) de Europrofits.
lieve zara . haha zo was mijn eerste reactie ook ....HOE DAN ? getsie... het is hetzelfde als een papieren luier allen dan van bamboe of katoen je stopt er een papieren inlegger in en als het kindje gepoept heeft spoel je het papiertje door de wc ( afbreekbaar) en de luiers spaar je op en wast ze idd . wasnetje in de luieremmer , et voila je hoeft ze niet eens aan te raken ik wil niet meer anders , over de gehele periode goedkoper en niet zo schadelijk voor t milieu ( en nee ik heb geen aandelen , ben gewoon enthousiast ) succes liefs
Wasbaar!! Eerste weken wel de wegwerp opgemaakt die je overal bij kreeg. Daarna overgestapt op teamlolliepop. Elke dag een was draaien en je zit nooit ineens zonder luiers! Als we een dagje weggaan gebruiken we huggies
Pampers en kruidvat. Pampers ruiken wel veel meer als ze geplast heeft. Dus wat dat betreft is kruidvat eigenlijk net iets fijner!
Ben begonnen met Pampers, had een hele voorraad en was er wel tevreden over. Toen ze wat ouder werd begonnen ze wel erg te stinken als ze had geplast, en waren ze ook niet vaak meer echt goed in de aanbieding, en waren ze duurder geworden dus ben over gegaan op Kruidvat en ben heel erg tevreden eigenlijk!
Maat 1 en 2 pampers, maat 3 etos ( Dan stinkt pampers ineens heel erg ) en voor mn dochter alleen maar wasbare luiers, die krijgt zo'n luier uitslag als ze langer als een weekend wegwerp draagt. Een dag lang gaat alleen goed in pampers en naturecare van etos.
Ik vind Pampers de allerfijnste luiers; lekker soepel en lekt met die vreselijke bv-poep het minste door. Maar in het kader van de bezuinigingen heb ik altijd Kruidvatluiers, want 2 kids in de luiers is best duur. Alleen toen mijn zoontje nog bv kreeg had ik Pampers voor hem.