Vanaf het begin Kruidvat! Vind Pampers snel stinken en bij mijn kids lekken ze 's nachts sneller door.
ik vind pampers ook stinken, maar vind kruitvat te stug en te dik. Ik ben nog op zoek naar een luier die net zo dun is als Papers baby dry, maar niet stinkt.
Pampers. En ik koop ze altijd in de aanbieding. 2+1 gratis bijv. scheelt enorm! Wij hebben kruidvat en jumbo geprobeerd. Die van kv gingen wel, maar die van jumbo waren echt vreselijk, daar lekte hij gelijk door.
Heb normaal gesproken kruitvat. Vind ze wel wat stug maar zijn hier nog nooit doorgelekt. De luiers van de Albert Heijn helaas wel.. Had de luiers van de Action gekregen in een luiertaart, en die zijn eigenlijk ook wel heel fijn! Niet erg dun, maar wel lekker zacht en lekken tot nu toe ook niet door. Maar ze zijn wel flink goedkoper!
In het begin heel tevreden over Pampers. Maar op den duur moet je wel snel overstappen qua maat. Vallen klein, lekken snel door. En die pakken worden steeds kleiner, maar zelfde prijs. Eerst overgestapt op Kruidvat. Bevielen goed. Maar daar moest ik iedere keer speciaal om. Nu van de Lidl, ben ik erg tevreden over.
Kruidvat Heb een paar keer pampers geprobeerd maar daar zit een soord van gaasje in en na een plasje of wat plakt dat helemaal aan mijn zoon zijn billetjes vast. Kruidvat vind ik persoonlijk een hele fijne luier, geen last van uitslag of andere nare dingen
Vanaf maat drie zitten die gaasjes er niet meer. Ik vond het wel fijn, met die borstvoedings spuitluiers in het begin.
nr 1 en 2 Pampers newborn, daarna nog nummer 3 simply dry en active baby geprobeerd maar beviel niet goed. vanaf nummer 3 de Lidll luiers en luierdoekjes Sensitive
hier lekte ze met kruidvat luiers, nou moet ik zeggen dat kruidvat maat 1 kleiner is dan pampers maat 1 ! heel gek.. nu weer pampers in aanbieding gekocht, volgende keer als de aanbieding er niet meer is, eens kruidvat maat 2 proberen.. ik zag snachts nat in dr bedje met kruidvat en met pampers niet namelijk..
hier ook pampers en dan niet die met sesamstraatfiguurtjes erop maar de boerderijdiertjes. ik heb die met sesamstraat wel eens gehad, maar de plakkers bleven niet goed zitten @ ik bestel de luiers per doos op wehkamp, is ietsje voordeliger en je kan wat langer vooruit Luiers & verzorging - Mama & kind - wehkamp.nl
Pampers new born 1. Bij new born 2 bleef het gaasje steeds irritant plakken aan billen, dus daarom overgestapt op pampers baby dry. Daarna weer overgestapt op kruitvat nr 4. Daar lekte hij vooral 's nachts niet mee door. En nu nog steeds aan de kruitvat.
Kruidvat & C1000 vind ik de beste luiers tot nu toe. Pampers lekte jammer genoeg! Zo zie je maar dat duur niet altijd beter is.