Ook hierl Lenen.nl en postkrediet en de postbankreclame's. Ik vind die reclame van oil of olaz, ook storend. Vrouw de julia heet en ziet er goed uit zogezegd en is dus niet nodig om reclame voor te maken. Die van de libelle vind ik ook super irritant, met jankende kinderen in de supermarkt en dan IVF ja of NEE. Welke ik wel super vind is die van Stoute Wouter en Merel met d'r vergeten sneetjes. Ook die van AH vind ik altijd goed en grappig.
Alles met lenen en schoonmaken vind ik vreselijk... ik vind die man van de AH-reclames echt de vondst van de eeuw... geweldig!
Ik vind die reclame ook fout van de burgerking of zo: Het is MIJN broodje, MIJN sla, MIJN tomaat, alleen van MIJ dus....bla bla bla bla ...... Hoe kinderlijk kun je zijn! gatver ale: (met die grote mensentekeningen op de muren)
Die lange reclames op de commerciele zenders over slakkenslijm-smeersels. GADVER! Alsof ik dat op mijn gezicht zou willen smeren!
de reclames van frisa en van lenen.nl vind ik echt verschrikkelijk. de reclames van ah en die nieuwe reclame van bacardi vind ik echt super
Die van een schoonmaakmiddel, weet het merk niet eens, misschien wel AJAX ofzo. Die vrouw zegt dat ze echt ontzettend veel tijd overhoudt nu ze dat merk schoonmaakmiddel heeft. Daarna laten ze zien hoe het 'wondermiddel' werkt...... nou nou nou, ik heb nog nooit zooooooo'n vieze vloer en zulke vieze tegeltjes gezien en ze gaat er met een sponsje overheen en het glimt! Errug irritant! Groetjes Miep
Oh die laatste met die foute overdreven nasynchronisatie vind ik juist onwijs lachen! Ik ga voor die van LOI voor meest irritante reclame, de humor daarvan ontgaat me HELEMAAL! Super irritant vind ik die...
Ik vind eigenlijk alle reclames irritant en gebruik ze dan ook alleen om te plassen, drinken te pakken of stukjes van andere programma's op tv te volgen!
Alle lenen-reclames vind ik superirri, maar dan vooral omdat ik het erg misleidend vind.. Ik weet zo niet welk merk het is (werkt zo slecht, dat ik me vooral irriteer en niet onthoud waar het over gaat) maar als ik die griet hoor vertellen: Ik ben Juliette Besseling (of zoiets) dan word ik helemaal kriegelig, wat heeft dat mens een irritante stem zeg! Groetjes Jelske
Alle recalames voor het "super makkelijk en goedkoop en zeker" lenen... Ik kan daar gewoon pissig om worden, omdat er zoveel mensen intrappen! Zoveel mensen komen daardoor echt in de financiele problemen.... Maar goed, niets aan te doen! Maar irri is het wel. En dan met name de reaclame met dat stel die een nieuwe haard wil...dat mens heeft dr glimlach volgens mij met elastiekjes achter haar oren vastgezet zo verschrikkelijk lacht zij steeds....heeft vast kramp in dr kaken gekregen van t o zo spontaan (NOT) lachen...KOTS!
Die leenreclames zijn inderdaad vreselijk. Erg slim om een heel nieuw interieur of een nieuwe auto te kopen met geleend geld. Not! Maar nu is weer een nieuwe leenreclame. Die vind ik wel heel erg. Ik heb hem 1 x gezien, dus misschien mag hij niet meer. Ik hoop het van harte. Je ziet verschillende foto's van badkamers. De voice-over wil ook graag een nieuwe badkamer. Maar ja, die negatieve inschrijving bij het BKR in Tiel zorgt ervoor, dat er niet meer geleend mag worden. Nou, dat maakt niet meer uit. Via dat leenwinkeltje kun je gewoon lenen. BKR vinden ze niet belangrijk. Dat vind ik toch wel erg.
Al die kwarkjes, drankjes enzo waarin de bifidus excensus cultuur groeit of wat voor enge bacterien dan ook! Janneke Brinkman (wie? ja die) die zegt dat ze zich nog nooit zo goed gevoeld heeft..... Of die vrouw die in de badkamer schoonmaakt en haar kind aan de andere kant van het glas "i love you mama"...... Doe nou maar gewoon leuk! Mijn old time favorites blijven de rolo-olifant en de verzekeringreclame waarbij de prins sneeuwwitje wakker wil kussen, maar vol met zijn smoeltje op die glazen plaat knalt.... Ach, vroeger...... Nu hoeven we alleen nog maar bacterien te eten en te lenen en dna op ons gezicht te smeren, en we leven nog lang en gelukkig!
oh ik erger me aan de reclame waar ruud gullit met estelle inzit!Bah! Ah vind ik helemaal geweldig haha! En idd die van lenen.nl en die van mac donalds met dat jodelen!brrrr gaan me nekharen overeind van staan!
Die reklame over die verzekerings polis... Puffende vrouw... "WOUT kan ie" Arrrch heel leuk als je zelf nog moet gaan bevallen... Vriend lief peste me er de hele tijd mee........ Nu ik bevallen ben zie ik die reklame niet zo vaak meer