Die Special K "goede gewoontes" reclame..... Die Rabobank reclame met die irritante Jochem de Bruin zoveel eigenlijk
die reclame van dat stomme kind op de plee wat loopt te jengelen omdat de brise one touch op is Blegh stom kind
mac donalds jodel koning grrrrr kindje op de plee.. bah dat stinks.. walgelijke reclame! Die doos met der nieuwe openhaard.
Dit heb ik geroepen tijdens mijn persweeen..... Hoe zwaar ik het ook gehad heb. Dit kwam er nog uit... Ik had een weddenschap met een oom van Roy afgesloten. Hij zei dat ik daar niet aan dacht tijdens de bevalling. Nou tijdens een pers wee.... KAN IE AL! De gyneacoloog was me eens aan't bekijken, maar toen Roy zei dat het over de reclame ging kon ze er wel om lachen.
ik vind er een hele hoop irri maar 's morgens met je bammetje voor de tv (nieuws) en krijg je zo'n smerige plee voor je neus (harpic of zoiets...)
de irritantste reclame"s blijven wel hangen,en dat is de bedoeling...... wij zappen altijd door,maar tegenwoordig is er op iedere net toevallig ook reclame.ik haat ze!.....
Ik vindt ook de reclames over lenen en die van de postbank zo irri! Vooral als ik die vent van mulder hoor praten :-& De reclame van STOUTE WOUTER vindt ik wel lachen Liefs,Claudia
Ik vind alle reclames over lenen ontzettend irritant. Niet alleen omdat er vaak slecht in wordt geacteerd, maar ook omdat ze doen alsof lenen net zo normaal is als een brood kopen. Ik heb jaren bij een bank gewerkt en ik heb zat schrijnende gevallen voorbij zien komen. Vooral de postorderbedrijven zijn wat dat betreft grote boeven. De rente die zij in rekening brengen, is vaak zo hoog dat de mensen aan aflossen niet eens toekomen! Als ik het voor het zeggen had in dit land, zou ik als eerste die reclames verbieden!
Nou ik ben het met bijna iedereen eens, die leen/frisia/postkrediet/becam etc. reclames moeten verboden worden. Ook de reclames voor rechtsdraaiend melkzuur, bifidus essensus en regenerende innovatieve crempjes komen ook mijn strot uit. Maar 1 reclame heb ik nog niet voorbij zien komen.. Dat enge beest van die Sultana koekjes! iiieeeuww
"Leen van Frisiaaaaa.." Zoooooo iritant he! Of idd die mega vervelende mc Donaldsreclame met die jodelende rotvent.... aaaargghhh..
Idd die puffende vrouw van OHRA....werkelijk irritant. Ook Leen van Frisia..... Jan Mulder met dat mokkel in die postbankreclames grrrr. Ik vond die van amstel met die 3 vrienden altijd leuk, jammer dat ze die niet meer hebben
Voor de Vlamingen; Hier is nu een reclame van Proximus (telecom-operator) met zingende groeten en gehaktballen. Grrrrrrr van die reclame wordt ik echt GESTOORD!