die nieuwe van ajax.. weet nie wie ze dat laten zingen getver! niet aan te horen en het is op het ouwe deuntje het klinkt ook niet.
Ik vind die blonde vent van die Spa blauw reclame zooo irritant , " ik zit bussinessclass en de rest zit in economy te suffen " die vind ik echt om te kotsen ](*,)
Alle reclame die schaadt; - leen/kredietreclames - mooie-vrouwen-reclames etc etc Kots-reclames als; - nee jij moet ophangen! (K*w*f) - de Maltezers-reclame in het call centre (met die ventilator) waar slaaaaaaat het op! etc etc Ik raak nu al weer helemaal geirriteerd. Doe mij maar gewoon de productaanprijzingen zoals de C1000, de AH, de belastingdienst m.u.v. de schoonmaakreclames en de maandverband.. Indrukwekkende reclames van greenpeace etc.. oef.. confronterend.
Er is een remedie hoor, tegen al deze irritatie : ZAPPEN ! Hoef je ook geen energie te verspillen met irriteren..... Ik kan er dus geen eentje opnoemen, want ik kijk gewoon niet !
Wat ik altijd verbazingwekkend vind, is dat de reclames op de verschillende zenders vaak op hetzelfde tijdstip worden uitgezonden...zap je van de ene naar de andere reclame (behalve bij de publieke omroepen dan )
was het maar zo makkelijk Ilja, maar wat dat betreft heeft dip gelijk, als de ene zender met reclame begint kun je er donder op zeggen dat alle andere zenders ook hun reclameblok starten. je zou bijna zeggen dat ze dat onderling afgesproken hebben :x
die van de mc donalds. o zo irri zap hem ook zo snel mogelijk weg. "jodelie jodelie" o slaat echt nergens op
ja of die ene met die ringtone met hoge tonen wie door volwassen niet te horen is..... K*T ik hoor hem ook niet ik word oud.....
Ik heb een hekel aan die lenen.nl reclames en al die andere reclames over lenen, ik vind dit echt bedrog. Waarschijnlijk zijn er genoeg mensen die hier een lening afsluiten want er zijn genoeg van deze reclames. Groetjes Senna
haha hier 1 die vier jaar jonger is en het deuntje ook niet hoort!Vraag me af of het wel een toontje is
ik ben vanmiddag echt een hele stomme reclame tegengekomen tijdens dr phil: een man komt thuis met een lief bosje bloemen voor z'n vrouw, maar hij ontdekt haar in bed, zit ze heel sexy, of ze net aan het klussen is geweest. hij kijkt onder 't bed, in de kast etc, maar vindt niemand. dan doet hij de radio uit, en hoort iemand nog met 't liedje meezingen, zo vindt hij de minnaar van z'n vrouw "opgevouwen" in een klein kastje. En waar is de reclame van ? van skyradio... ](*,) Ik ga acuut skyradio boycotten!
Die vind ik juist wel grappig! Niet dat ik daarom maar meteen Skyradio aan zet, want dat vind ik ook niks. Ik vind die van die leenreclames ook vreselijk irritant. "Wat kost ie?" ](*,)
whahahaha, daar heb ik laatst om in een deuk gelegen! hij is van q radio trouwens ik vind m echt de leukste van dit moment. die leen reclames moeten ze verbieden!
wat ik een oer irritante reclame vind.. is die van "kellogs afvallen" dat mens dat perfect is.. en niet kan zingen onder de douche. en dan zit ze aan het eind van de reclame.. zo irritant te boxen voor de spiegel.. doe normaal... ik vind t echt hatelijk.. krijg er ram neigingen van.. grrr..( hhaha) en over die leen reclames wil ik t niet eens hebben.. ! trouwens.. ik hoor afentoe wel een rar soort gezoem bij de ringtone reclame van "die ringtone die volwassenen niet kunnen horen" op die momenten ben ik zeker ff kind? hahhaa ! of ze doen expres afentoe de reclame ook MET geluid..?
Ik vind ook alle leenreclames irritant en ergelijk. En dan heb je nog die vreselijke 06 sex reclames.......bel nu, ik zit op je te wachten kots kots. En wat me dan vooral irriteert is dat het continue hetzelfde is, verzin dan een beter iets. En die muts van die UPC reclames is ook te erg.