Het val mij wel op, dat hoe irritant de reklames ook zijn, iedereen weet waar het over gaat. En weet nog van welk bedrijf hij is. Dus zo stom zijn die reclame makers niet Maar ook ik vind ze zeer irritant. auto reklames vind ik ook zo stom.
`@ vosje.. ja die reklames worden 1000x uitgezonden.. op een gegeven moment weet je wel waar het over gaat... t liefst zie ik ze nooit meer... maar daarentegen heb je ook hele leuke reklames..
Die leenreclames zijn inderdaad behoorlijk irritant. Ook die reclame van "komt wel goed , schatje" vind ik vreselijk! :x Die poppen uit die reclamespotjes van Sultana vind ik juist heel schattig. @DBM21: Dat musicaldansje van de AH heb ik ook weleens nagedaan. Manlief lachtte mij vierkant uit. Ik vind de AH-reclames trouwens geweldig. Die spotjes van de Belastingdienst vind ik overigens ook best lachen, vooral die ene met die nasychronisatie (die al eerder hier genoemd werd).
wat dachten jullie van deze reclame........ die vrouw die in haar aerobicpakje staat te fitnessen voor de wc-pot. ik weet niet hoe het bij jullie gaat maar het lijkt me zo dat als je op deze manier je pot moet schoonmaken, je toch maar eens ernstig moet gaan nadenken of er niet wat gepoetst moet worden.
En die reclame over een of ander iets wat je in de wc moet hangen, waar die man en vrouw ruzieen over wie de wc moet schoonmaken en erna hangen ze er boven met een zonnebril? *kots* hahaha
Ow wat een WAL-GE-LIJKE reclame is dat zeg! Ik irriteer me er zo aan dat ik zelfs eerst gekeken heb of ik mijn opleiding niet bij het NTI ofzo zou kunnen doen ipv bij LOI Ja die is ook SUPERIRRITANT! Maar je hebt het wel onthouden... en daar gaat het ze om Die van de postbank zijn gewoon superslecht, die vervelende nerd van de rabobank vind ik ook vreselijk en leen van frisia zou ik met genoegen eens laten struikelen als ik hem tegenkwam Ik ben het meest fan van de AH reclames. Wat een geweldige vent is dat, ik ben gewoon bijna fan van hem
Ik vergeet er nog een die ik om te kotsen vind, die van UPC. Nou waren die met die rooie muts het ergst... maar deze zijn bijna net zo slecht.
Owjaaa die van activia ofzo... Even over je buikje wrijven en op de schildercurses met je medecursisten bespreken dat je je afvalstoffen maar moeilijk kwijt kan ... en dan heeft een medecursist 'toevallig' een 4-pack in haar handtasje en het probleem is opgelost