Ik kan me deze geur ook nog herinneren van 25 jaar geleden ofzo van mijn broer. Die had ook een brommer (Puch). Heerlijk!
Vind zoveel geuren lekker. newborns ❤️ Benzine Vers brood Frisse was Patchouli geurkaarsen Zomerbloemen Een goeie wijn Verse koffie in de ochtend ☕️ .. ..
Auto garages en schuren. Pas gemaaid gras. De geur als het na lange tijd weer regent. Mn eigen beddengoed als ik sochtends wakker wordt. Mn kids. (Vooral haar en hals) En mn eigen gekweekte basilicum.
Op nummer 1 m’n baby’s, en dan vooral als ze nog een beetje naar vruchtwater ruiken. Wasgoed wat buiten gedroogd is Briesje bij zee De gezichtsreiniger bar Aloë Vera van Happysoaps
M'n kindjes M'n man met lekker luchtje op Koffie Lathyrus Lelietjes van dalen Limoen en citroen schil Kaneel Regen in de zomer Gezaagd hout Het bos En nog duuuuuizend dingen meer
Benzine. Nu ik zwanger ben nog meer. Ik wil eigenlijk nog even aan die slang snuiven als ik heb getankt . Mijn pas verschoonde bed (gewassen met Ariël pods) Golden power energiedrank.
Ja uiteraard wel. Bij m’n moeder en zus liggen ze ook en C heeft ze ook altijd in z’n zak. Het probleem vind ik alleen dat ik er na een paar uur zo moe van word. Ik heb al verschillende geprobeerd maar alles heeft bij mij die uitwerking helaas.
Versgebakken brood Verse Gist (heel raar ) De geur van mijn man Als het na lange tijd weer eens regent Zonnecrème En dan zijn en nog wat geuren die niet bijzonder goed ruiken per se maar waar ik wel altijd een fijne herinnering aan vast heb zitten. Vb tijgerbalsem, een bepaald douchezeep van dove, sunlight zeep
Chloor Doet me denken aan zwembad (ik zwom vroeger heel veel). Zwitsal Vers gebakken brood Lavendel Van die Rituals stokjes (even geen idee hoe de geur heet) En vast nog een aantal dingen waar ik nu niet op kan komen.
Toch vind ik de geur van vers gebakken patat (uit de frituur bij een Vlaamse friettent) ook wel bijzonder goed ruiken
De geur van mn paarden. Vooral mn merrie heeft een heel duidelijk geurtje voor mij. Al zou je 10 paarden naast elkaar zetten en me geblinddoekt laten ruiken..ik weet 100% zeker dat ik haar eruit pik.
Ik ben heel gevoelig voor geuren. Kan het ergens al snel vinden stinken terwijl verder niemand dat ruikt. Lekkere geuren kan ik dan ook zeker waarderen. Het lekkerst vind ik toch wel de broodbak fabriek vlakbij ons oude huis, heerlijk. Koffie vind ik ook echt lekker ruiken. Mijn huis staat vol met allerlei geurstokjes, amberblokjes etc. Des te erger vind ik het dat ik door corona nu niets ruik, ik raak er gewoon van in een soort paniek