Wat vind jij de mooiste eigenschap die iemand kan hebben ?

Discussie in 'De lounge' gestart door Anna009, 22 mei 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tuttebella

Tuttebella Niet meer actief

Inlevingsvermogen en behulpzaamheid. Als iedereen die eigenschappen zou hebben zou de wereld een stuk mooier zijn.

2. Nic1976

Nic1976 Fanatiek lid

27 okt 2009
    4.545
    732
    113
    Als je heel veel betekend voor je omgeving zonder op de voorgrond te treden! Ik kan dat niet ik moet op de een of andere manier altijd daar dan lof voor krijgen het liefst dat iedereen het hoort :D Daarom ben ik jaloers op mensen die dit wel kunnen ...

Manque, Marchella, Blijdorp en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  3. esklessebes

esklessebes VIP lid

23 mrt 2014
    7.013
    3.669
    113
    Mooie eigenschap vind ik als mensen loyaal zijn en in staat zijn te geven aan andere. Het zit hem in de kleine dingen.

4. Blijdorp

Blijdorp Niet meer actief

Dan de 25e want die avond rijden we terug :roflmao:

5. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.254
    6.150
    113
    Vergevingsgezind. En geduld. Beide zijn niet mijn sterkste punten zeg maar..:oops:

Pancakes vindt dit leuk.
  6. Ashleyrachel

Ashleyrachel Fanatiek lid

10 aug 2016
    3.292
    2.189
    113
    Vrouw
    enschede
    Mensen die ondanks allerlei tegenslagen de handdoek niet in de ring gooien, maar door blij en knokken. En ondanks hun tegen slagen toch oprecht blij voor een ander kunnen zijn! De echte vechters.
    Dat vindt ik mooie mensen, en heb daar zoveel respect voor.

Marchella, Manque en nizzie86 vinden dit leuk.
  7. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Wat ik een hele mooie eigenschap vindt is als iemand heel ‘Puur’ is.
    Iemand die respect heeft voor mens, dier en milieu. Empathisch/inlevingsvermogen, eerlijk en oprecht, geen vooroordelen heeft en niet alleen aan zichzelf denkt.

8. Leo85

Leo85 Niet meer actief

Betrouwbaarheid

9. Pancakes

Pancakes Bekend lid

25 dec 2011
    988
    515
    93
    Ik vind oprechte interesse in iemand anders een heel erg mooie eigenschap, en ook wat @Eppo82 noemt; vergevingsgezindheid.

Leuk topic, dit!

10. Littlegirl1989

Littlegirl1989 Fanatiek lid

2 aug 2015
    3.090
    2.175
    113
    #50 Littlegirl1989, 23 mei 2018
    Laatst bewerkt: 23 mei 2018
    Voor mij is inleven in een ander en rekening houden met anderen de meest waardevolle eigenschap voor iemand. Kunnen inschatten wanneer het even niet om jou draait en er vol kunnen zijn voor iemand die het harder nodig heeft!

Edit: ik zocht blijkbaar onbaatzuchtigheid :roflmao:

Ashleyrachel, Marchella en nizzie86 vinden dit leuk.
  11. nizzie86

nizzie86 Fanatiek lid

25 jan 2017
    4.172
    5.147
    113
    Ik merk altijd dat ik het heel fijn vind als mensen oprecht zelfkritisch kunnen zijn, en in het verlengde daarvan: als ze zelfspot hebben. Bescheidenheid en 'echtheid' waardeer ik ook enorm, dus als iemand precies is zoals hij/zij daadwerkelijk is. What you see is what you get, zeg maar. O, en eerlijkheid vind ik een mooie eigenschap!

Grappig, die eigenschappen die ik hier opnoem, zo probeer ik zelf ook te zijn. Herkennen jullie dat ook?

Whysteria vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina