oh die reclame was altijd op tv toen ik zwanger was van mijn eerste. zielige ezeltjes + hormonen = janken. ontopic, er zijn zo veel goede doelen, maar ik ga voor Kika, Amnesty International en WSPA.
Ik ben absoluut tegen dierenleed, maar ik ben net mijn mama verloren aan kanker, dus staat dat op 1 bij mij. Het is een rotziekte, en er moet iets aan gedaan worden!!
Als het geld zijn doel bereikt vind ik elk goede doel een goed doel. Ik zelf geef al jaren aan de WSPA, kan die reclames niet zien op tv, begin zo te janken. Op mij heeft het dus effect, dat doen ze goed Verder geef ik aan bijna alles wat er aan de deur komt. Ik zou niet snel aan de scouting of wat ook geven, maar die heb ik hier ook nog nooit gezien.
Alles dat met dieren en kinderen te maken heeft vind ik goede doelen. Andere ook wel, maar in mijn optiek is dat de meest hulpbehoevende en afhankelijke groep onder de mensheid.
Ik heb gestemd op ontwikkelingshulp maar vind eigenlijk alle doelen gewoon heel erg goed. De reden voor mijn keuze is omdat mijn man uit een oorlogsgebied vandaan hiernaartoe als kind is gevlucht en je dat dan persoonlijk meer mee te maken krijgt.
Mooi gezegd! Hier geven we alleen aan KIKA en de kankerstichting.Helaas te veel mensen die kanker hebben en er aan zijn overleden. Broertje met 4 jaar,vader met 57 jaar en opa met 69 jaar. Vier mensen die er nu tegen strijden,waaronder een kindje van 7 jaar. Vandaar dus alles wat met kanker te maken heeft.
Ik heb voor de dierenbescherming gekozen, ben er ook al bijna 10 jaar lid van Ik heb ervoor gekozen omdat dieren niet voor zichzelf op kunnen komen. Op deze manier probeer ik hen een stem te geven.
ik heb op anders gestemd.. Er zijn veel grote, bekende doelen. Via het forum hoorde ik van 'Make a memory' en dat vind ik ook een práchtig doel. Net als stichtingen als 'de Opkikker' , 'Doe een wens' 'De mand' Juist als je ziek bent, is het zo fijn om daar even niet aan te hoeven denken en even verwend te worden...
gewoon in nederland, voor kinderen in de crisisopvang! heb gewerkt op zo'n groep, en de kinderen daar hebben helemaal niks! vallen ook overal buiten (bijv. kinderbijslag krijgen ouders, en maken dat meestal zelf op) Zij zijn afhankelijk van giften
Ik heb de 2e optie gekozen. Ik vind dierenleed verschrikkelijk, maar de dierenbescherming is een lachertje hier in Nederland. Sea Shepherd is ook wel oke. Maar daar zou ik niet snel geld aan geven. Kankerstichting... ja ik ben daar een beetje terughoudend in geworden nadat is gebleken dat de directeur zo ontzettend veel verdient. Net als met vele andere commerciële goede doelen. Ik geef trouwens al aan Brooke Hospital.