Wat vind jij een goor gevoel?

Discussie in 'De lounge' gestart door Devilschase, 10 okt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Oceanna

Oceanna Fanatiek lid

12 okt 2015
    3.438
    1.423
    113
    Vrouw
    Ongepoetste tanden. Brrr kan ik echt niet tegen.

En klef brood uit de wasbak halen.

2. Bailey07

Bailey07 Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.188
    1.749
    113
    Jaaaaaaa! Hout! Gatver hahaha. Ik trek dat echt niet.

3. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.896
    9.416
    113
    Gelderland
    -Mijn navel schoonmaken :confused: ik kan echt niet tegen dat gevoel.
    -billen afvegen van een ander kind. Gelukkig zijn bijna alle vriendjes nu zelfstandig genoeg.
    -een washandje wat te lang nat heeft gelegen moeten uitwringen.

4. DN2017

DN2017 Fanatiek lid

1 jun 2017
    1.352
    1.926
    113
    Vrouw
    Ik lees veel herkenbare dingen hahaha vooral die vieze putjes van de wasbak bij iedereen.

Mijn nummer 1 is toch wel rauw ei aan m'n vingers krijgen als ik een ei breek. Vind het onprettig maar gruwel er niet van of zo. Verder eigenlijk niets (ja de dingen die iedereen goor vindt zoals in een dood beest of slak gaan staan maar ik vind niet gauw iets echt goor, gek genoeg).

5. Appeltje22

Appeltje22 Niet meer actief

- Lopen door een spinnenweb
    - Eten van een houten lepel
    - Drinken uit papieren rietjes
    - Nagels over karton (of “piepend” karton)
    - Een steentje wat onder mijn schoen zit en over de grond schraapt
    - Het gevoel als ik iets te hard nies en daar niet op berekend was :roflmao:

6. Mien30

Mien30 Fanatiek lid

6 jul 2015
    1.717
    468
    83
    Vrouw
    Dit! Heb meteen kippenvel..

7. Aardbeitjes

Aardbeitjes Bekend lid

24 jul 2017
    837
    713
    93
    Vrouw
    Dun papier; servetjes of dunne zakdoekjes maar vooral krant! Gadverdamme, het stinkt en voelt vies

Papier wil ik never nooit in mijn mond krijgen. Als er een krant oid op de straat ligt loop ik er omheen. (Ik rijd er zelfs liever niet overheen met de auto)

8. Lisanne1811

Lisanne1811 Fanatiek lid

2 dec 2016
    3.701
    4.591
    113
    Een tampon in hebben vind ik echt een afschuwelijk gevoel! Gekke is dat ik het vroeger nooit voelde, maar nu al een aantal jaar wel. Gelukkig heb ik nu mijn cup.

9. Angel1980

Angel1980 Niet meer actief

Watten, watten en nog eens watten!! Aaahhh... ik kan daar echt niet tegen :confused:

10. Youtan

Youtan VIP lid

9 jun 2015
    6.502
    4.343
    113
    Vrouw
    Helemaal als die drol nog warm is! Of nat... dat je net niet uitglijdt :D
    (Ik ven nu in het bezit van een 14,5 jarige demente Jack Russel)

Maar wat ik serieus nog erger vind is rauw vlees! Gehaktballen maken vind ik horror. Dat doe ik dus ook echt niet. Wil mijn man gehaktballen eten, dan moet hij dat dus echt zekf doen.

Whysteria vindt dit leuk.
  11. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    De structuur van rauwe kipfilet, ik laat man dit ook altijd snijden.
    En ruwe wc papier!

12. DastyQueen

DastyQueen Niet meer actief

Wauw, bijna elke post lees ik met kippenvel over mijn hele lichaam. Ik vind blijkbaar heel veel dingen vies aanvoelen.
    Deze had ik nog niet gelezen maar krijg ik de rillingen van, een nieuwe boterverpakking openmaken, dat aluminium folietje eraf trekken, brrrrr. Als niemand dat hier in huis gedaan heeft bij een nieuwe verpakking krijgt iedereen brood zonder boter.

13. Angel1980

Angel1980 Niet meer actief

En als ik mijn handen niet heb gewassen :rolleyes: Beetje smetvrees, dus buiten gebruikelijke zaken (zoals na een wc bezoek etc..), was ik extra mijn handen. Als ik dat niet doe, dan blijf ik de 'bacteriën' voelen. Onzin natuurlijk, maar zolang ik niet mijn handen heb schoonmaak, blijf ik het voelen :|

DastyQueen vindt dit leuk.
  14. honkeytonk

honkeytonk Fanatiek lid

5 mrt 2018
    1.165
    868
    113
    Thuis
    Als er perrongelijk een stukje aluminiumfolie is blijven plakken aan een koekje ofzo en je ziet het niet en je kauwt erop. Dat gevoel, als ik er alleen al aan denk krijg ik de rillingen en kippenvel.

famofthree en Willemijntje19 vinden dit leuk.
  15. duitshollandsmeisje

18 sep 2018
    5.597
    7.396
    113
    Vrouw
    Kokkin
    Duitsland
    Die houten ijsstokjes en roerstaafjes voor in de koffie, daar krijg ik zo'n kippenvel van als ik dat perongeluk af lik, ook als ik er alleen maar aan denk brrrrr.

En peesjes in vlees.. als ik daar op bijt en het knarst ineens zo iiiieeeeeehhh dan ben ik gelijk klaar met eten, kan het dan ook niet doorslikken want dan ga ik kokhalzen xD

16. Willemijntje19

Willemijntje19 Fanatiek lid

26 apr 2016
    2.394
    1.205
    113
    Vrouw

Zooooo herkenbaar. Dacht altijd dat ik de enige ben die hier vreselijk kippenvel van krijgt..
    laatst bestelde ik ergens een heerlijke ijsje zit er zo’n houten lepeltje in.. ik kon het gewoon niet opeten zonder vreselijke rillingen, dus maar weggeven aan schoonvader die er geen moeite mee heeft. Houten pollepels, spatels, bezemsteel, knijpers.... idd allemaal brrrrrr

17. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.680
    5.710
    113
    Ik vind het heel goor om naar de wc te gaan in mijn eigen huis als er net een man voor mij is geweest. Ik wil dan echt niet op de wc bril zitten dat vind ik een enorm vies gevoel. Ik ga dan altijd boven naar de wc. Is het bezoek weg maak ik eerst alles schoon.

18. blossom85

blossom85 Fanatiek lid

4 jan 2013
    4.621
    1.576
    113
    Vrouw
    het oosten
    Mannen in de trein die met hun benen wijd gaan zitten en dat been dan dus tegen mij aan komt. :evil:

NavyCrimson91 vindt dit leuk.
  19. duitshollandsmeisje

18 sep 2018
    5.597
    7.396
    113
    Vrouw
    Kokkin
    Duitsland
    Ooohh en als mijn vriend de afwas heeft gedaan en dan in het vuile water de spons laat liggen met etensresten eraan baaaaahhhhh dan gooi ik die het liefste gelijk weg.

20. DN2017

DN2017 Fanatiek lid

1 jun 2017
    1.352
    1.926
    113
    Vrouw
    Ohh ik bedenk me er eentje dankzij iemand die zegt "peesjes in vlees": GRATEN IN VIS. Ik ben dol op Fish & Chips maar als ik een graatje tegenkom, hoe klein ook, dan hoef ik echt niet meer...

duitshollandsmeisje vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina