Wat vind jij een goor gevoel?

Discussie in 'De lounge' gestart door Devilschase, 10 okt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RoBiJe

RoBiJe Niet meer actief

Houten ijsstokjes idd. Of die “lepeltjes” die bij een bakje b&j zitten... brrr zo goor. Ik eet die b&j alleen thuis met een normale lepel, een eet het liefst alleen nog maar liuk ijsjes, die hebben een dropstokje.

Papieren lollystokjes is ook heel goor.

Als je mouw of sok nat is geworden.

Willemijntje19, Lappies en Bailey07 vinden dit leuk.
  2. Ziggi

Ziggi Bekend lid

8 feb 2017
    936
    349
    63
    Vrouw
    Precies dit bedoel ik inderdaad.. brrr

3. RoBiJe

RoBiJe Niet meer actief

Kip raak ik alleen aan met handschoenen, zelfde met gehakt.

DastyQueen vindt dit leuk.
  4. LizMe

LizMe Fanatiek lid

7 aug 2016
    3.895
    2.565
    113
    Waar ik echt niet tegen kan is als mensen bijten op een rietje en al het geluid van een rietje daar word ik agressief van. En al het plastic wat daar op lijkt kan ik ook niet tegen om af te drogen bijv.
    Word ik misselijk en zoveel rillingen.

5. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    hmm een heel rijtje geloof ik :D

- peesjes in vlees idd, jak
    - rauwe kip snijden, of überhaupt aanraken
    - gehakt kneden als er net een ei bij gemikt is
    - natte sok of natte mouw
    - draadjesvlees (de horror), krijg t ook niet weg. lukt m'n hele leven al niet
    - t gevoel van gekookte postelein in je mond (+ smaak....)
    - afvoerputjes schoonmaken (lees: leegplukken) nog erger wanneer je de douchedrain net ieeeets te lang niet schoon hebt gemaakt en je pakt m precies vast in van die glibberige drek, brrrr
    - verliezen van stolsels bij menstruatie dat je t er echt uit voelt glibberen
    - als de haren op m'n onderbenen wat te lang zijn geworden :roflmao:
    - een uitgesmeerde mug op je hand en kussen
    - met blote voeten op een zompige ondergrond (zoals modder bijv)
    - papieren lollystokjes en roerstaafjes/papier lepeltje brrr
    - de waterdichte matrashoes van de ikea van dochter wanneer die uit de wasmachine komt, nat en glibberig ofzo o_O

6. Tuttebelleke

Tuttebelleke Fanatiek lid

19 mei 2017
    3.614
    4.029
    113
    Vrouw
    Grappig dat iemand aangeeft ook rillingen te krijgen van plastic lolly-stokjes. Ik heb dan echt de neiging om, als de lolly op is, mijn hoektand in het 'gaatje van het stokje' te bijten. Wat dan vaak niet lukt en ik het dus tig keer blijf proberen :| Op een gegeven moment moet ik me er dan altijd maar gewoon toe zetten om het stokje weg te gooien :oops:

On topic: mijn vriend walgt ervan als er een 'ingeklikte' pen over een papier strijkt. Ik vind dat altijd erg bijzonder.
    Naast veel dingen die al genoemd zijn, vind ik het ook altijd een vies gevoel om na het 'handen wassen' je handen af te drogen met een natte handdoek. Bleehhh
    Ik merk altijd pas dat de handdoek nat is als ik hem al vast heb. Heb dan altijd de neiging om nog een keer m'n handen te wassen en ze dan maar aan mijn broek af te vegen ofzo. :confused:

7. Bloem2310

Bloem2310 Fanatiek lid

6 aug 2016
    2.773
    2.186
    113
    Droge handdoeken tussen mijn vingers, daar krijg ik echt de kriebels van tot aan m'n kaken aan toe.
    Verder natte sokken, als je bijv in een plasje water gaat staan, brrrr!

8. mamameer

mamameer VIP lid

21 jan 2014
    8.213
    4.515
    113
    Microvezel vaatdoekjes. Dan voel ik alle hapertjes en eelt in mijn handen.brrrr.

En natte kleding, heel akelig. Dat het zo aan je lijf plakt. Blegh.

De structuur van champions in mijn mond...griezel gruwelijk.

Misschien nog andere dingen maar daar kom ik niet op.

9. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Het gevoel van hout tegen je tanden zoals bij een ijsstokje, brrr
    En met stip op 1: van die ouderwetse kurken pannenonderzetters. Die kan ik gewoon niet aanraken, zo’n vies gevoel.

10. Spoetnik

Spoetnik Fanatiek lid

8 jun 2013
    4.365
    4.422
    113
    Vrouw
    Bij sommige plastic bordjes en glazen bekers, wanneer ze uit de vaatwasser komen, voelen ze zo stroef.
    Kan ik zo niet tegen.

11. Nescio

Nescio Niet meer actief

Met stip op 1: droge handen (dus uitgedroogd). Als ik dan geen handcreme vind, krijg ik moordneigingen.
    Vieze, natte vaat.
    Een natte badmat.

Met kip snijden heb ik dan weer geen moeite. Het is niet mijn favoriete klusje maar echt goor vind ik het niet. Maar de snijplank moet 1 seconde later direct gewassen en afgespoeld worden. Als mijn man kookt laat hij die snijplank wel eens liggen, ik kan daar echt niet tegen.

12. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Papieren servetten, keukenpapier, watten. Allemaal even goor. Krijg er echt kippenvel van.
    Qua voeding in mijn mond: Rauwe wortel, taugé, schuimblokken.

13. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.459
    10.383
    113
    Ik snap je wel, voor mij geeft goedkope servetten en droge theedoeken het zelfde gevoel. Als ik schrijf krijg ik al de kriebels brrrrrrr.

14. Appeltje22

Appeltje22 Niet meer actief

Jaaa, die laatste! Daarom heb ik ook oa n hekel aan kipkluiven, omdat daar aan de uiteindes van die stugge peesjes zitten, GATVER! No way dat ik dat opeet. Of een manderijn eten en dan per ongeluk op een pitje bijten, brree

15. Pantoffelheldin

Pantoffelheldin Niet meer actief

Ik kan er ook niet tegen als mensen aan mijn nagelriemen zitten van zowel handen als voeten.
    Kan het ook niet hebben als iemand anders dit bij zichzelf doet.
    Gewoon vanaf blijven , waarom zou je die dingen in vredesnaam naar achteren moeten drukken brrrrr

En ik eet niks waar iemand anders al van gegeten heeft en ook drink ik niet uit iemand anders zijn glas/beker enz.
    Ook niet van mijn eigen kinderen

16. Appeltje22

Appeltje22 Niet meer actief

Jaa, dat wat je vriend hebt heb ik ook, verschrikkelijk! Kippenvel over mn hele lijf!

17. Floeperd

Floeperd Fanatiek lid

16 okt 2013
    3.060
    2.403
    113
    Vrouw
    Natte sokken. Bah. Gewoon echt bah!

Droge handen van het douchen en een harde handdoek. Gruwel.

Maagzuur want omhoog komt.

Gehakt kneden met mijn blote vingers.

18. Hommeltje

Hommeltje Niet meer actief

Een lange haar in mijn eten brrrr ril kots. Zelfs als ze van mezelf zijn.

19. Suuzan

Suuzan Fanatiek lid

21 dec 2013
    1.805
    655
    113
    Als ik met mijn nagels langs de onderkant van een bloempot ga.
    En... nog erger: tandsteen weg laten halen door de mondhygiëniste. Ze gebruikt zo'n haakje en KRAST dan tussen mijn tanden. En dat een half uur lang. Zweet op mijn rug en een trillende bovenlip.

Jo79 vindt dit leuk.
  20. missle

missle Fanatiek lid

4 mrt 2010
    1.526
    1.073
    113
    Kleding van ruwe/niet fijne stoffen. Ik koop voor mezelf nooit kleding online, ik moet alle stofjes in de winkel kunnen voelen. Als ik per ongeluk aan een "fout stofje" voel in de winkel dan veeg ik mijn handen automatisch af aan de kleding die ik dan aan heb.

Deel Deze Pagina