Wat vind jij een goor gevoel?

Discussie in 'De lounge' gestart door Devilschase, 10 okt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ysabella

Ysabella VIP lid

27 jan 2017
    9.045
    16.559
    113
    -Eieren, echt het liefste zou ik handschoenen aan willen doen om maar niet een rauw ei aan te hoeven raken.
    -Zand is ook zo'n dingetje bij mij. Heel mooi hoor een strand, maar ik ben dan dus de hele middag bezig om elk zand korreltje weer van mijn handdoek af te slaan. Ik sta dan dus echt 30 keer mijn handdoek schoon te wapperen.
    -Bepaalde stoffen voor kleding, oh ik krijg dan helemaal kippenvel vooral bij hele gladde stoffen.
    -En wat ik ook echt te vies vind is als er nog eten op iemands bord ligt en ik moet dat er dan af halen. Eet gewoon je bord leeg, lik dat bord van mijn part af, doe iets waardoor ik er geen etensresten af moet halen.:cry::roflmao: Mijn eigen bord is dan weer geen probleem haha.

Jetje1 en Pantoffelheldin vinden dit leuk.
  2. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.272
    6.801
    113
    Ik ben echt hard aan het nadenken maar ik heb het helemaal niet met iets aanraken. Kan echt niks bedenken wat ik goor zou vinden...

Wel met gehoor. Ik kan niet goed tegen sommige geluiden. Smakken, fluisteren, natte voeten op een vloer....tikken, boeren, fluiten...mensen die hijgend lopen omdat ze een slechte conditie hebben.....

Haren gaan me dan overeind staan.....

3. mam1991

mam1991 VIP lid

17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    Dit! Net als een krijtje, verschrikkelijk.

4. Lisanne1811

Lisanne1811 Fanatiek lid

2 dec 2016
    3.701
    4.591
    113
    Wat ook heel vies is: als je per ongeluk op een stukje eierschaal bijt dat nog aan je ei zit. Bweeeeeegh gelukkig eet ik geen ei meer :p

Nimue vindt dit leuk.
  5. Eva2011

Eva2011 Niet meer actief

Dit topic geeft me een heel naar gevoel, en toch lees ik woord voor woord wat jullie vies vinden. Brrrr.... Met zo ongeveer alles eens!

Kipfilet gaat hier de diepvries in en dat snijd ik als het een klein beetje ontdooit is. Dan is het nog te doen. Anders moet de vleesvork erin en raak ik het echt niet aan!

Gehakt mengen vind ik ook walgelijk! Ten eerste omdat áls je troep onder je nagels hebt, het in het vlees komt (het idee alleen al!). Ten tweede, als je lange nagels hebt is het sowieso geen doen. Ten derde, er gaat bij mij rauw ei door en dat glibberige wil ik echt niet voelen! Er worden dus amper ballen gebraden hier. Alleen bij hoge uitzondering en dan sta ik te walgen.

Idem met taartdeeg. Mijn mixer maakt er kruimeldeeg van en no way dat ik in die botertroep ga staan kneden. Kruimels in de taartvorm, aandrukken met de bolle kant van een lepel en hoppa, je bodem is klaar :p ik ben een luie kok volgens mij. :rolleyes:

Spoetnik vindt dit leuk.
  6. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    Droge handen
    Stof van bv schuren of krijt aan mijn handen.
    Natvoer van de kat. Brrr.

7. Imona

Imona VIP lid

8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    Het schoonmaken van de doucheputjes van het zwembad op mijn werk na een drukke dag..

Er zit dan allrmaal van dat glibberige huidvet aan. En helemaal in het voorjaar of najaar als de dames in de rui zijn.. O.M.G... dan is het glibberig huidvet.. vermengd met lange natte lange klittende haren waar dan ook shamporesten en huidvetresten in zitten..

GATVERDAMME!

Ben niet snel vies van iets. Maar hier trek ik dan toch echt latex handschoenen voor aan. En nog is het goor..

Doe altijd met collega steen papier schaar.. anders komen we er niet uit wie er aan de beurt is om die ranzige putjes schoon te maken.

8. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.092
    3.875
    113
    Watten, krijt, zand, schuurpapier, piepschuim en ijsstokjes. Die laatste doe ik eerst onder de kraan, dan hebben ze niet meer dat droge gevoel.

9. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.092
    3.875
    113
    @Imona , haha, een vriendin van me die in een zwembad werkte had ook van die misselijkmakende verhalen.

Imona vindt dit leuk.
  10. Tuttebella

Tuttebella Niet meer actief

Ik snij vlees en vis altijd met handschoentjes aan :D

Wat ik trouwens ook echt een onwijs goor gevoel vind als ik probeer nog een slok te nemen maar er zit geen wijn meer in m’n glas.

miss C, Imona, fafa en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  11. Neilia

Neilia Niet meer actief

Een zilvervisje doden.
    Echt gadver de gadver.
    Als je dat met keukenpapier doet druk je ze dood een spatten ze open als een puist.
    Ik sta er letterlijk bij te kokhalzen.

12. Lentekriebels

Lentekriebels Fanatiek lid

15 aug 2015
    1.086
    156
    63
    Krantenpapier. Slijm.

13. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Echt letterlijk alles wat onder mn nagels kan komen. Zoooo vies.
    Ik draag met koken en tuinieren dan ook altijd handschoenen.

De schubben van een vis. Om te kotsen gewoon. Idem met de huid van een reptiel.. bbbrr

Braaksel, en als het warm is ga ik helemaal. Dat gevoel.. men.. juk..

14. Kangerootje

Kangerootje Fanatiek lid

24 dec 2013
    3.291
    1.491
    113
    Vrouw
    Slijmerig iets. Zoals slijmerige dot haren uit een doucheputje.
    Dan ga ik echt letterlijk over mn nek. Zou t nooit zonder handschoentjes pakken en dan nog.

15. iMoeder

iMoeder VIP lid

30 okt 2015
    5.943
    6.290
    113
    Goeie doekjes kopen en die aan het einde van de dag in de wasmachine gooien, bedoel je. Zou nogal een milieuramp zijn om al die gele doekjes weg te gooien, 365 stuks per jaar.

Jo79, fafa, Riverdale87 en 3 anderen vinden dit leuk.
  16. iMoeder

iMoeder VIP lid

30 okt 2015
    5.943
    6.290
    113
    Natte sokken.

Friesin vindt dit leuk.
  17. Nescio

Nescio Niet meer actief

Ja ik ben vanmorgen net geweest. Ik had ook rillingen over mn rug!

Suuzan vindt dit leuk.
  18. Friesin

Friesin Fanatiek lid

4 aug 2012
    2.260
    721
    113
    Gal spugen.. #buikgriep:|

Zwemmen in natuurwater en niet wetende wat er misschien onder je of langs je zwemt. Brrrrro_O

Wanneer je met je voeten bij de grond kan als je een stuk gezwommen hebt in natuurwater en je een combinatie van zeewier en blauwe drek tussen je tenen door omhoog voelt komen.

De puisteb uitknijp filmpjes van "korreltje zout":|

19. MM23288

MM23288 Lid

28 aug 2018
    98
    57
    18
    Vrouw
    Mijn hond die om een of andere gekke reden altijd probeert om tussen mijn tenen te likken... o_O

20. ShineBright

ShineBright Fanatiek lid

29 jan 2014
    2.251
    670
    113
    Vieze borden met etensresten of saus vastpakken en er dan met mijn vingers in terechtkomen. Kotsneigingen gewoon...brrrrrrrrrrrr

DeeLighT vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina