Wat vind jij een goor gevoel?

Discussie in 'De lounge' gestart door Devilschase, 10 okt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hopsatee

Hopsatee Niet meer actief

Oh jaaa die vergat ik! Dat vind ik echt hel dan zet ik Mn nagels in Mn handpalmen brrr

En ik vind peesjes of botjes in mijn vlees inderdaad ook goor. Dan wil ik niet verder eten.0

2. nijn37

nijn37 Fanatiek lid

13 aug 2006
    2.775
    2.452
    113
    Inderdaad, bah. Ik geloof dat de EU het gebruik van plastic voor dingen als rietjes en wegwerpbestek etc. wil gaan verbieden. Deze zomer waren we in Zwitserland en daar kregen we dus al steeds papieren rietjes. Net in gebruik vind ik dat al niet prettig aanvoelen aan je lippen, maar als ze dan een poos in een drankje staan... ieuw!

Verder zand of andere viezigheid onder mijn voeten, loop dus ook nooit op blote voeten buiten. En door een spinnenweb heen lopen.

Rauw vlees, kip, gehakt of vis wat ik vaak genoemd zie worden vind ik geen enkel probleem.

3. Nimue

Nimue Niet meer actief

Metalen dingen vastpakken (bestek, sleutels, deurklinken). Ik krijg dan altijd zo'n naar, pijnlijk gevoel in mijn vingers.

Nagellak op hebben. Ik heb dan echt het gevoel alsof mijn nagels niet meer kunnen ademen:rolleyes:.

En volgens mij ben ik de enige, maar ik vind pillen slikken heel goor, het idee van iets zomaar je keel in gooien brr. Bof ik even dat ik nu 11 pillen per dag sliko_O

4. Tuttebelleke

Tuttebelleke Fanatiek lid

19 mei 2017
    3.614
    4.029
    113
    Vrouw
    Zonder sokken in je schoenen :|

DeeLighT vindt dit leuk.
  5. Aardbeitjes

Aardbeitjes Bekend lid

24 jul 2017
    837
    713
    93
    Vrouw
    Oooh mijn tenen trekken krom bij het lezen over de ingeklikte pen aaaargh

6. fafa

fafa Niet meer actief

Ik vind met mn handen in rauw ei juist stiekem superlekker, hahaha

Gehaktballen zijn voor mij een perfect excuus om met mn handen in dat ei te gaan. Vooral die dooier... dat zachte bolletje dat met de juiste, subtiele druk tussen je vingers uiteen spat. Heerlijk :oops:

Leo85, Nescio, mam1991 en 4 anderen vinden dit leuk.
  7. Aszz

Aszz Niet meer actief

Met je sok in water gaan staan. Bleeehhh natte sok.

8. GewoonLinda

GewoonLinda Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.938
    58
    48
    Off-topic: om de geur te verwijderen even met je vingers langs je kraan of gootsteen wrijven.

9. Lappies

Lappies Actief lid

21 aug 2018
    278
    167
    43
    Oja zo balen is dat het ijsje hoef ik dan ook niet meer. Ik was een keer op een driedaags festival en overal hadden ze van dat enorm verantwoorde houten bestek! De horror! Uiteindelijk ergens wel plastic kunnen scoren en dat ook drie dagen bij me gehad :cool:

Willemijntje19 vindt dit leuk.
  10. Olifantje

Olifantje Fanatiek lid

25 sep 2008
    3.327
    298
    83
    Fleecestof en watten aanraken... Brrrrrrr, ik krijg daar echt de kriebels van! :confused:

Nu heb ik dus 2 weken geleden 3 dingen voor de baby gekocht.. van Koeka.... met teddystof....
    Wat was ik blij dat het minder zacht werd toen ik het gewassen had :roflmao: Ik had geen idee dat teddystof zo zacht aanvoelde.. volgende keer maar eerst in de winkel voelen :|:roflmao:

11. Lappies

Lappies Actief lid

21 aug 2018
    278
    167
    43
    Herkenbaar dat gehakt maar ik vind ze altijd wel erg lekker, daarom doe ik altijd van die horeca handschoenen (wegwerp) aan. Was een tip van een vriendin en ik vind het ideaal!

Eva2011 vindt dit leuk.
  12. Manolito

Manolito Fanatiek lid

12 sep 2016
    2.659
    2.110
    113
    Op een toilet gaan zitten en dan voelen dat de wc bril al "voorverwarmd" is door een voorganger..

Iertje81 vindt dit leuk.
  13. mapepejo

mapepejo Fanatiek lid

27 aug 2014
    1.593
    541
    113
    Stip op 1:
    Koude schotels/huzarensalades, die vind ik echt zo goor!! Heb altijd een associatie met uitgekotst eten dat opnieuw netjes in een bakje o.i.d. is gedaan. Alleen al van de lucht ga ik over mn nek! Mn man is er dol op, als hij het heeft gegeten dat weetie ook datie het komende uur niet in mn buurt hoeft te komen want dan ruik ik het nog. Krijg soms spontaan de rillingen als ik het gewoon zie liggen in de winkel. En dat geluid dan als iemand er een lepel insteekt..IEUWWW
    Als iets van mijn eigen eten de huzarensalade heeft aangeraakt, eet ik dat stukje meestal niet meer op.

Verder nog:
    -De stop uit inmiddels koud badwater moeten halen, heb dat trouwens ook met de stop uit koud geworden sopje/water uit de gootsteen.
    -Glaswerk in de glasbak gooien. vaak viezige potjes/flessen die stinken en plakken. Glasbak zelf stinkt ook een uur in de wind.... ieuw!

14. Willemijntje19

Willemijntje19 Fanatiek lid

26 apr 2016
    2.394
    1.205
    113
    Vrouw
    Hahaha, kan me voorstellen dat je op zoek bent gegaan naar ander bestek! Zou ik ook zeker gedaan hebben!! :)

15. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    #135 Kolibrie, 11 okt 2018
    Laatst bewerkt: 11 okt 2018
    Haren uit doucheputje halen. Iiieeuww!!

Of als ik vroeger zomers bij een recreatiemeer het water in liep en dan in de drek stond. Die slijmerige zooi onder je voeten en tussen je tenen. Gatver!!

20181011_194856.png

Oceanna, Spoetnik, Suuzan en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  16. Hopsatee

Ohww echt? Thanks dat ga ik proberen :)

17. Willemijntje19

26 apr 2016
    2.394
    1.205
    113
    Vrouw

Ik krijg ook kippenvel van het gevoel en geluid van watten.. brrr

Ziggi vindt dit leuk.
  18. RoBiJe

RoBiJe Niet meer actief

Ja werkt echt, als het maar wel RvS is

19. Hopsatee

Ja dat is het hier :) Dat ga ik proberen. Thanks voor de tip!

RoBiJe vindt dit leuk.
  20. Willemijntje19

26 apr 2016
    2.394
    1.205
    113
    Vrouw
    Haha zo leuk de herkenning van dit topic, ik krijg ook serieus kippenvel van kartonnen dozen!!

Deel Deze Pagina