Ingewikkeld vind ik fijn klinken heb er nog veel meer maar kan er niet zo op komen. In de film donny darko hebben ze het er over dan 'Celler door' het mooiste woord in het engels is.
Nou er zijn heel wat woorden voorbij gekomen, grappig. Sommige zijn ook zeker leuk, maar belletje blijft mijn favo Ik ga nu een topic openen met wat jullie een stom woord vinden
Mijn collega is helemaal weg van mary popins, maar hij vertaals alles naar het nederlands. Dan wordt het dus: superformiweldigeindefantacolosachtig Na een ruime 2 jaar met hem samen te werken rolt dat woord zo me mond uit whaha.
autobandventieldopje, grapje dat ik samen met mijn oudste heb, we hoeven het maar tegen elkaar te zeggen en we lopen blauw aan van het lachen
zijn ook wel veel woorden die zelf verzonnen zijn, kan ze niet in mijn woordenboek vinden namelijk.. vind zelf muuzefluuze wel grappig klinken, zo noem ik me dochter wel eens..
kip, mijn allerfavoriet, al jaren en jaren! klinkt zo lekker en pittig. kip. ja, kip! en koe, iets minder dan kip hoor maar koe, ja...