Houten speeltoestel gezocht

Discussie in 'De lounge' gestart door Kaatje85, 4 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hoi :)

Voor Levi zijn verjaardag zijn we op zoek naar een houten speeltoestel. Het liefst iets van een huisje ( op poten ) met een glijbaan en schommel. ( maar dan één die geen 600 euro kost ;) )

Iemand tips voor een leuke en betrouwbare webshop ?

2. Yummy

Yummy Fanatiek lid

7 jan 2011
    4.571
    8
    38
    Brabant
    Ik lees mee, wij zoeken precies hetzelfde :D

3. Tord

Tord VIP lid

26 okt 2009
    7.304
    299
    83
    Ik heb er een paar maanden 2 gevonden, voor een prijs rond de 400 euro.
    Kasteel speeltoestel Jungle Gym Castle | Goedkoop - Middel Speelhuisje | Speelhuisjes | Speelhuis
    Bear County houten speelhuis Wistler Park (1092240120190) | * SPEELHUISJES HOUT | TRAMPOLINE-KAMPIOEN.NL ....... BUITEN- EN BINNENSPEELGOED !! online bestellen - afhalen - cash&carry - showtuin speelhuisjes - testveld

Bij die laatste komt er dan nog 58 euro bij voor de glijbaan. Uiteindelijk hebben we er nog geen gekocht, dus ik kan je geen gebruikerservaring vertellen.

4. jopa1000

jopa1000 Niet meer actief

Hoi,

Wij hebben dit jaar een glijbaan/huisje/schommel gekocht bij:
    Speeltoren, Speeltoestel, Speeltoestellen, Speeltorens, Schommel, Buitenspeelgoed

Stukje goedkoper (vanaf 395 inclusief thuisbezorgen). De Timmerman heeft hem bij ons in elkaar gezet en hij bevalt mijn dochter prima. Wij hebben type Toren Mery. Wat ook mooi is dat je er later nog dingen aan kunt zetten. (tunnel, speelhuisje etc)

Succes met orienteren. Groetjes jopa1000

5. nikkijane

nikkijane Fanatiek lid

27 jul 2007
    2.410
    0
    0
    friesland
    Op marktplaats kan je ook wel vaak tweedehands speeltoestellen vinden. Tenzij je natuurlijk per se een nieuwe wilt!

6. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Bedankt voor de reacties.
    Inmiddels een toestel gevonden, maar kijken nog even verder voor we hem kopen ( tips zijn dus nog welkom )
    Doen het samen met souders en zwager, dus dan kan je gelijk wat duurders uitzoeken :)

Deel Deze Pagina