moeten ik heb zon hekel aan het woordt hahaha, ga dan bijna altijd als een koppige ezel er tegen in hahahaha
dusss maar dan met name mensen die dat woord gebruiken achter de zin. Dan zeg ik altijd ja wat dussss
Ik heb een hekel aan het woord 'lapje' als in varkenslapje oid. Gadverdamme. Brusje en Hubbie vind ik ook niks idd...
Ik vind 'kaas' echt een stom woord. Weet niet waarom Oh en 'brusje', dat is een broer of zus van een kind met een handicap/beperking. En hier gebruikt men het voor gewoon broertje/zusje.. Edit: even gekke zin aangepast
Ja precies daar ken ik dat woord dus ook van! Daarom vind ik het zo vreemd dat het hier gewoon als broertje/zusje gebruikt wordt.
O gat, brusje of hubbie inderdaad... afschuwelijk! Ik vind "pap" zo stom als er vla/ yoghurt of een ander toetje mee wordt bedoeld. dan denk ik: waarom pap? Bij pap denk ik aan brinta/ havermout of van mij part griesmeelpap, maar geen vla of yoghurt.... ( zeggen mn schoonouders nog... zijn van de oude stempel) Ook vind ik : Hoi!!! stom als het gebruikt wordt als: doei!! Hoi zeg je naar mijn idee als je iemand begroet, niet als je iemand uitzwaait??!! O, kan zoveel bedenken!
'Kids', brrr, ik heb gewoon 'kinderen' . Wat ik echt vieze woorden vind is alles waar 'pom' in voorkomt, Pompidou, Pommes Frites of mensen die 'pompompom' gaan zingen/neuriën. Ik weigerde dat vroeger al op de basisschool met muziekles, waar we zo'n lerares hadden die altijd wou dat je voor je de tekst van een nieuw liedje leerde dat eerst in 'pompompom' versie zong, blègh! En vlak bij mij in de buurt was een kdv dat 'Pompidou' heette en gewoon om die naam ben ik niet eens wezen kijken. Erg hè, het gaat nergens over, maar mijn haren gaan overeind staan als ik dat hoor.
Oh ja pompidou of andere clowneske/circusachtige woorden vind ik ook vreselijk. En de speeltuin in dierentuin Rhenen heet geloof ik Ravotapia, vind ik zooooooo debiel!
Dat begrijp ik nog wel. Maar je noemt je centrale verwarming toch ook geen gaskachel meer? Het doet hetzelfde, maar het is iets totaal anders..
horror omdat ik het niet kan uitspreken door mijn woordblindheid iedereen schiet in de lach als ik het zeg
Mega... Het betekent gewoon 1 miljoen, maar het wordt te pas en te onpas gebruikt. Als dan weer het zoveelste bedrijf over bijvoorbeeld MEGAvoordeel spreekt heb ik zoiets van "Wat dacht je van een mega op je muil?"
afreizen. Ik reis af naar belgie. Waarom niet ik reis naar belgie, ik ga naar belgie, ik rij naar belgie? Blehhhhhh!
Gecondoleerd. Dit is zo'n officieel 'ver weg'-woord, dat het voor mij nooit de lading dekt van wat ik echt zou willen zeggen. Ook de zin (rouwkaart) 'met oprechte deelneming' zegt mij helemaal niets. Ik zou zelf ook nooit zo'n kaart sturen.
Absoluut hier mee eens! Altijd n pap discussie hier mn vriend gebruikt t ook. Verder vind ik plasser zo'n raar woord!