bol.com | de winkel van ons allemaal | Welkom is even uit de lucht! Al die moeders, die woensdagochtend thuis zitten, willen allemaal hun kerstinkopen doen op dit moment en de servers kunnen er niet tegen! Of ze zijn gewoon bezig met onderhoud. Ik kom er in elk geval niet op. Eens kijken hoe lang het duurt
Ja erg, hè Ik hoop dat het maar onderhoud was. Wel slechte timing dan. Maar ik vond het plaatje ook wel grappig, dus niet helemaal onzinnig topic nu Ik kon de topictitel nog aanpassen
Ik droomde vannacht nog dat ik spion was bij bol . com en dat ik per ongeluk mijn dekmantel liet vallen. Het was een heel gevaarlijke situatie LOL
Hahahaha geniaal! Maar bol is wel een soort ingeburgerd iets, wat moeten we als we niet kunnen bollen?
Grinnik, blijkbaar ben ik de enige die er regelmatig iets koopt. Maar goed, ik koop ook veel boeken. Hier is het goed ingeburgerd in ieder geval! Coolblue hebben wij al eens witgoed en een fietsendeager gekocht, en ook wel andere dingen. Beide staan wel op mijn 'fijne shop' lijstje
Er stond waarschijnlijk een boek foutief geprijsd ofzo. 499 i.p.v. 4,99. Dus direct heel België in rep en roer - massaal inslaan voor de kerst. En straks allemaal klagen indien Bol.com tóch de werkelijke prijs van 4,99 gaat hanteren... (sorry Belgische medeleden)...
Coolblue en bol zijn allebei fijn, maar vind het wel stom dat je bij bol nog steeds verzendkosten betaalt onder de 20. Voor zo´n grote webshop moet het toch anders kunnen lijkt me?!