Wat vind jij gezeur?

Discussie in 'De lounge' gestart door Iertje81, 24 mrt 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

7 mei 2019
    23.690
    27.331
    113
    Vrouw
    Nou stoppen met klagen is wel degelijk er iets aan doen :D
    Er is ook een verschil met: ik heb een rotdag, alles doet zeer he bah! Dat vind niemand hinderlijk om aan te horen en dat levert steun op of t type dat bij elke stap hard zucht en als je zegt: waarom meld je je niet ziek? Ooo nee dat hoeft niet met 10 diepe zuchten, kreun, steun en alle energie dagelijks uit de werkvloer zuigt. Die blijven wentelen in zelfmedelijden en anderen erin mee willen wentelen, elke dag opnieuw.... (en zelfmedelijden kan super helend zijn en praktisch iedereen heeft wel van die dagen maar een aantal hebben t 24/7). En weigeren er iets aan te doen, want negatieve aandacht is ook aandacht immers

Taartjes, GossipGirlxoxo, Iertje81 en 5 anderen vinden dit leuk.
  2. Gewooniemand

Gewooniemand Niet meer actief

In mijn directe omgeving heb ik ook zo'n iemand. Maar ik ontkom er niet aan, probeer wel zo min mogelijk er te komen.

citroenrasp vindt dit leuk.
  3. Spoetnik

Spoetnik Fanatiek lid

8 jun 2013
    4.365
    4.422
    113
    Vrouw
    Je krijgt wat je verdient toch :roflmao:

4. Spoetnik

Spoetnik Fanatiek lid

8 jun 2013
    4.365
    4.422
    113
    Vrouw
    Ik zet hier niks neer. Ik ben namelijk zeikerd first class :oops::D:o:

GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  5. YaelStone

YaelStone Fanatiek lid

5 aug 2019
    2.442
    4.368
    113
    Ik heb het over mijn collega’s, niet om de klachten van andere mensen. En bij mijn collega’s is er zeker wel wat aan te doen ;)

Neuzeke, Gewooniemand en Anna009 vinden dit leuk.
  6. Aszz

Aszz Niet meer actief

Mensen die zeiken dat ze te dik zijn, maar er niet aan doen. Of zeggen neee zoveel eten we echt niet ( mijn ouders ) maar ondertussen wel 20 kg te zwaar zijn en diabetes hebben. En ze eten echt wel veel te veel. 99 % van de mensen worden echt niet dik van de lucht. 2 van die vieze slavinkjes bij je bord met bloemkool met kaas saus is niet gezond.

username, Gewooniemand, Seffie en 7 anderen vinden dit leuk.
  7. Ysabella

Ysabella VIP lid

27 jan 2017
    9.045
    16.559
    113
    :roflmao::roflmao::roflmao:

Ja en dan niet een beetje kaas saus maar zoveel dat je de bloemkool verzuipt.

Gewooniemand en Aszz vinden dit leuk.
  8. Anan

Anan Fanatiek lid

10 mei 2013
    3.033
    2.396
    113
    Laat ik dat nou echt t allerlekkerste vinden hahaha

Syane vindt dit leuk.
  9. sillies

sillies Fanatiek lid

15 aug 2013
    3.191
    1.396
    113
    Hier op het forum:
    Leraren die durven zeggen dat ze het nu zo mega druk hebben, vreselijk! Kijk om je heen! Zodra de scholen opengaan kan er weer gestaakt worden hoor! :rolleyes:

Neuzeke, Liefje91, GossipGirlxoxo en 2 anderen vinden dit leuk.
  10. Ysabella

Ysabella VIP lid

27 jan 2017
    9.045
    16.559
    113
    Haha!

Ik vind bloemkool echt ontzettend vies, dus als ik het eet gaat er hier dus ook ontzettend veel kaas saus overheen zodat ik de bloemkool niet meer proef.

Misschien is dit wel een biecht. :roflmao:

citroenrasp en Anan vinden dit leuk.
  11. Mystiek

Mystiek Fanatiek lid

19 okt 2013
    2.646
    1.529
    113
    OV
    Uhm, veel leraren proberen nu onderwijs in een vorm te gieten waar ze werkelijk geen enkele scholing voor gehad hebben. Ofwel: alles zelf uitzoeken, glitches eruit werken, klachten erover afhandelen, vragen meerdere malen moeten beantwoorden, en ondertussen nog kijken welke lessen je eigenlijk zou draaien, welke nog gedraaid kunnen worden, welke niet mogelijk zijn, en wat dat betekent voor een opgelopen achterstand. Natuurlijk hebben leraren het druk. En dan ook nog regelmatig met eigen kinderen thuis, want die gaan niet naar school.

Ik werk in het hoger onderwijs, en aan onze instelling is de ondersteuning honderd keer beter dan op de gemiddelde basisschool. Ik zou niet weten wat ik zou moeten doen zonder al die handvatten die mij aangereikt worden.

Gewooniemand, Seffie en anica vinden dit leuk.
  12. sillies

sillies Fanatiek lid

15 aug 2013
    3.191
    1.396
    113
    Tja, dat kan. Maar dat kan ook zonder te weer eens te zeuren!

13. Nataly1972

Nataly1972 Fanatiek lid

8 jun 2009
    4.300
    1.464
    113
    Vrouw
    consulent Wonen
    Hengelo
    Of als ze allebei op dezelfde plek willen zitten op de bank! ‘Dat was mijn plek’ Niet, dat was mijn plek, pfffffff :mad:

14. Zonnestralen

Zonnestralen VIP lid

22 apr 2017
    12.660
    8.404
    113
    Vrouw
    Jup. En als ze iets niet wilden maar merken dat de ander het wil dan moeten ze het natuurlijk gelijk hebben. Geld ook voor kunnen trouwens.

GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  15. Anna009

Anna009 VIP lid

30 mei 2008
    9.933
    5.241
    113
    Home
    M'n schoonzus heeft altijd een: ja maar en 100 redenen waarom iets niet kan

Ik kan daar zoooo niet tegen
    Schop onder je kont en ga ervoor

Nu ook ja ik moet mij nog helemaal verdiepen in dat thuis onderwijs en zoveel werk om dat allemaal uit te puzzelen

ik erger me hier zo erg aan :|

Gewooniemand, GossipGirlxoxo en citroenrasp vinden dit leuk.
  16. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    Is dat niet ook gewoon de ziekte? Dat je dus maar moeilijk kan zien wat je zou kunnen doen.

Jackie87, Zonnestralen, Ysabella en 4 anderen vinden dit leuk.
  17. Sasja88

Sasja88 Fanatiek lid

21 aug 2017
    1.812
    1.256
    113
    Vrouw
    Groningen
    Ik vind mijn vent een zeur. Vooral omdat hij teveel werkt (+50pw) en savonds moe is en daarover zeurt en ruzie veroorzaakt. En in het weekend ook nog zeurt dat hij moe is..
    En eigenlijk altijd medelijden wil dat hij zoveel werkt terwijl hij geen andere baan wil worden want "een chauffeur in hart in nieren" *kots*

Oké klaar met dat gezeur :eek:

lidu1, Liefje91, Gewooniemand en 3 anderen vinden dit leuk.
  18. Iertje81

Iertje81 VIP lid

31 dec 2015
    17.971
    33.649
    113
    Mossel :roflmao:
    Hahahahahaha

Neuzeke en citroenrasp vinden dit leuk.
  19. Iertje81

Iertje81 VIP lid

31 dec 2015
    17.971
    33.649
    113
    Weet je wat ik ook heel moeilijk vind? Zeuren is in deze misschien het verkeerde woord, maar ik heb bijvoorbeeld een pleeggezin op m’n werk en zij kunnen zelf geen kinderen krijgen dus pleeggezin geworden. Zij zeggen ook; ‘dat we zelf geen kinderen hebben, daar heeft God voor gekozen. God heeft ervoor gekozen dat het zo moet zijn en daarom zijn wij de MMM niet in gegaan. Het is ons door hem niet gegeven en we gaan de natuur geen handje helpen.’

20. GossipGirlxoxo

GossipGirlxoxo Niet meer actief

Mijn vader net zo. Ik eet echt niet zo slecht hoor. En slechte dingen maar met mate. Uhm pap, per week bij elkaar opgeteld is maar 1 gebakje, maar 1x een kroketje, maar 1x een hemaworstje, maar 1x per week toastjes en kaasjes, maar 1 keer per week een bakje chips en ga zo maar door nog steeds veel slechte dingen bij elkaar.
    Gelukkig klaagt hij niet over zijn gewicht maar voor zijn gezondheid zou het zoveel beter zijn als hij al die maar 1x per week dingen laat staan.

Deel Deze Pagina