Chocolade, bittergarnituur en stokbrood met been ham of kip saté salade gezonde dingen : kipfilet met augurk
Hier toch wel op nummer 1 het schepijs bij de ijssalon in ons dorp en dat met hun heerlijke slagroom erbi. Is echt een verwennerij. Chips geef ik niet om en al die knabbels. Verse pistache noten van de notenbars zeg ik geen nee tegen en mijn zelfgemaakte kwarktaart staat hier ook op nummer 1.
Chocolade!! maakt niet uit wat liever geen puur of nootjes maar bij gebrek aan beter ook dat. Ik ben een ras echt chocaholic.
Soepstengels of komkommer dippen in heksenkaas Champignons bakken in knoflook en een beetje zout en bosui erover heen Stokbrood met smeersles doet het altijd goed Cracker met huttenkase tomaat en bieslook Gevulde eieren Gevulde champignons met kaas eroverheen Drumsticks uit de oven met een sausje Tosti pizza ( pizza bladerdeeg met daarop alles dat je lekker vind, bakpapier eroverheen en in de tosti) Zelfgemaakte gehaktballetjes Zelfgemaakte kaasballen Tonijn pastei Pompoen pannenkoek Grote gebakken garnalen in een velletje deeg Fruit met wat gecondenseerde melk eroverheen Geroosterde amandelbomen Goeie lekkere chocolade ijs Aarbeien in chocola Pannenkoek met fruit Oefff ik hou maar op want ik moet zo de boodschappen halen en ben bang dat ik met teveel thuis kom hahaha
Oh ik vind álles lekker. Pizza's Patat met mayonaise en uitjes Kaassoufle Wafels met warme kersen en slagroom Nibbit chips Tony Chocolonely karamel Zeezout chocola Ben&Jerry chocola Stokbrood met kruidenboter
De chocoladerepen van Johnny Doodle en dan vooral de brownie-fudge en de witte chocolade met aardbei en merengue. dorritos nacho cheese , Japanse mix, ooh en pizza!!!
Goede olijven Lekker stukje kaas Gedroogde worst Scampi's in knoflook Sushi Vis, behalve de gefrituurde varianten als lekkerbek/ kibbeling
Ik zie echt veel lekkers voorbij komen! Ik hou van: Frikandel mayo, doritos met slankie sambal smeerkaas (even verwarmen in de magnetron), witte chocolade van Verkade, dr. Oetker verwen cheesecake, franse kaasjes, grillworst met kaas van de slager. En zo kan ik nog wel even doorgaan..
Chocolade, vooral wit Stokbrood/toastjes met smeersels IJs, liefst Ben&Jerry Sushi Bugles en Doritos chips Kipnuggets van de Mac Gebak
lekkere snacks..... Zelfgemaakte loempiaatjes (vries ik vaak in) Red velvet taart met creamcheese vulling ( met die zelfde mix maak ik ook cupcakes) Gehaktballetjes met satesaus Baka bana met of zonder satesaus Bapao Mini pasteitjes Chocolade Ijsjes Etc etc etc 😂😂
Wijn... liters en liters wijn... Van die ordinaire, vette, volle, boterige, chardonnay met veel hout! Of een ijskoude, frisse Pouilly Fumé.. Of zo'n heerlijke Spaanse volle Rioja gerijpt op eikenhout! Of een belachelijke dure maar o zo lekkere Chateauneuf du pape.. Of.... Ow.... ging het over snacken? Dan frikandellen speciaal.. en perziken uit blik.. Goh.. ik geloof dat ik zwanger ben
Toastjes/stokbrood met filet american en ui en ei. Chocolade, chocolade, chocolade! En dan het liefst in combinatie met hazelnoten en/of lekkere caramel! Ook vind ik chippies en patat lekker, maar dat eet ik bijna nooit ivm buikpijn en giga vocht vasthouden, ook voor de zwangerschap. En pindakaas, zonder toevoegingen, dus 100% pinda's, heerlijk, kan er zo met de lepel in
Grillworst kaas van de slager Monchou ui en ham eromheen Garnalen in filodeeg Franse kaasjes op toastjes