Het zijn nou eenmaal fijne en goeie tuinslangen. Die goedkope zijn het gewoon allemaal net niet. Ik heb trouwens ook zo'n stok van gardena met allemaal verschillende hulpstukken voor in de tuin die je er op kan zetten, hartstikke handig en geen mikado in de schuur omdat je net die ene achterste moet hebben.
Wellicht wij en zou nooit meer anders willen: - Man werkt en heeft 1 dag in de week een ‘papa-dag’ - Moederfiets met bijpassende zitjes en fietstassen - Stationwagen - Kleinere boodschappenauto om de kinderen eventueel mee naar school te brengen - Een labrador - Een kat - Rijtjeswoning - Canvas van de kinderen aan de muur - Meubels matchen niet - Ik ben een bewuste thuisblijfmoeder - Straks 3 kinderen - Ik zorg dat het eten op tafel staat als mijn vriend thuis komt - Vang de kinderen met drinken en een koekje op uit school - Kinderen doen aan sport - We gaan eens per jaar op vakantie - Werken graag in de tuin - Spelen vaak bordspellen - Ik help mee op school En zo kan ik nog wel doorgaan. Maar ja, de definitie ‘burgerlijk’ ie zo enorm uiteenlopend.
Oef! #smiley met zweetdruppel# Toch niet al om 5 uur he? En pannen op tafel, burgerlijker kan niet lol.
Nee helaas nooit 5 uur, man mocht willen dat zijn werkdag er zo vroeg op zat. En ook geen pannen, ik schep op in de keuken Hoewel pannen wel leuk zijn als je er van die gehaakte onderzetters bij hebt
Mijn man! Die werd helemaal blij van kerstdorp spul en wilde dat ook gaan bouwen thuis. We hebben zo'n andere smaak
Ik wil ook een kerstdorp Bij ons gaan de pannen op tafel om 18:00. Wij werken allebei fulltime. Dat was het geloof ik wel. O nee! Wij hebben een matchende salontafel, eettafel en dressoir.
Op zondagmiddag met het hele gezin gaan eten bij opa en oma. En ja daar maken wij ons ook schuldig aan.
Wij besloten vanmiddag dat we naar de intocht van Sinterklaas gaan en zeiden tegen elkaar: Da's wel erg burgerlijk he
Oohh die hadden wij vroeger ook thuis! Ik zet hier ook de pannen op tafel. Helaas lukt het vaak niet als gezin op een vaste tijd te eten.maar in het weekend wel! En zo dag is soepdag. Die maak ik dan in de ochtend, zodat ie de hele middag kan trekken. Oh en binnenkort begint heel Holland bakt weer