Ik dacht dat het met mijn burgerlijkheid wel mee zou vallen, maar nee dus. I Failed. Nog van mijn moeder. En waarschijnlijk nog van haar moeder en háár moeder dáárvoor.
Het was een lesje huisvlijt/handvaardigheid in de jaren 60/70, om die onderzetters te maken. Volgens mij heeft daarom iedereen moeder/oma ze in huis
volgens mij niet hoor, volgens mij zijn die gewoon gekocht. Mijn moeder had ze ook en die heeft ze never nooit niet zelf gemaakt. Mijn oma idem dito.
Net mijn oma gebelt, ze heeft ze gekocht en ik mag ze niet erfen. Hahaha ze zegt dat die lelijke dingen ouderwets zijn en niet mooi staan in ons gezellige huisje. Wat hou ik toch ontzettend veel van haar ♡
@Manque en @DastyQueen, misschien waren er vrouwen die ze maakten als hobby en dat ze wijd en verspreid verkocht werden? Ik noem maar wat?
Mijn man doet het elk jaar! Ik vind het juist hartstikke leuk eigenlijk. Het wordt ook elk jaar groter. En ik kan er eigenlijk ook niks van zeggen want ik heb het zelf gedaan dat mijn man het zo graag doet elk jaar, ik ben namelijk ooit zelf begonnen met iets van 3 huisjes neer te zetten
Hahaha ik dacht dus dat je reageerde op de vorige reactie: En toen zag ik jouw man elke avond aan de keukentafel die onderzetters maken als hobby
Aaaahhhhh die hebben mijn ouders ook!!! Vroeger lagen ze dagelijks op tafel maar inmiddels zijn ze gedegradeerd naar de caravan ik hou er van!
Burgerlijk misschien. Maar ik vind ze wel erg leuk. Zelf ben ik bezig met een hele familie olifantjes te haken