Vriendin van mij is pas verhuisd. Binnenkort ga ik haar nieuwe stulpje bewonderen. Ik wil graag een cadeautje meenemen. Maar ben een beetje inspiratieloos.
Bon voor tuincentrum oid? Met een kleine gelukspoppetje erbij. Vaak moeten mensen de tuin nog doen en/of willen ze nog wat planten bij halen.
Ik kreeg een keer van collega's een stenen snoephuisje ( soort van hans en grietje) en in de schoorsteen hadden ze allemaal vuurwerksterretjes gestoken. Kaartje erbij..zoiets van een spetterende tijd gewenst in je nieuwe huis. Geen duur kadootje maar erg leuk. Alleen even zoeken waar je een soort nep huisje kunt kopen Geen idee.
Een leuke vaste (winterharde) plant voor in de tuin (als ze die heeft), evt. in een pot. De tuin komt toch altijd als laatste aan de beurt en ik vond het wel leuk toen ik in ieder geval wat erin kon zetten.
Een waardebon deed het bij ons erg goed. We hebben trouwens van schoonmoeder een plant voor binnen (anthurium oid) gekregen. We vinden dat toch wel het leukste wat we hebben gekregen . Want zelf hadden we niet eens aan planten gedacht.
sfeer kaarsjes!! bij blokker heb je veel leuke dingetjes waar een kaarsje in kan en het wordt ook bijna herfst dus altijd gezellig om de kaarsjes aan te doen
Een bon van de IKEA! Ik kan er van meespreken, ben afgelopen jaar 2x verhuisd en zulke dingen komen echt van pas.