Oh ja babygeur.. het liefst de geur uit zn mond ♡ bij andere vind ik dat stinken maar van mn zoon.. mmm Benzine vind ik ook heerlijk ruiken! Oh ja pukkels knijpen.. damn zo fijn en ontspannend haha Bloedworst, oh zo lekker! Ik hou van rijstwafels met een plakje cheddar erop
Haha je dochter heeft een goede smaak. Het doet mij gewoon denken aan zo'n pindamix waar ook rozijnen in zitten dus zo raar vind ik het niet. Ketjap door de macaroni doen wij ook!
-Puisten uitknijpen, maar alleen bij mezelf. -Met mijn nagels over schuurpapier. -Net iets te lang met blote voeten op te hete tegels gaan staan (en nog wat meer van die net ff pijnlijke dingen).
Benzine, heerlijk.. vindt het in de garage ook zalig ruiken als man net heeft motor gereden. Als het heeft geregend zomers Ohh en ons jongste zoontje heeft echt een heel sterk luchtje op zn achterhoofd als ie heeft geslapen, kan daar uren aan ruiken Haha.
Oh ja, ontbijten met niet-ontbijtdingen Het liefst groentesoep! Maar ik ontbijt ook graag met macaroni of Indiase curry.
Vroeger deed ik altijd appelmoes in me yoghurt. Moet er nu niet meer aan denken. Wel pindakaas op een rijstewafels, kristalsuiker op gekookte sperziebonen. En puistjes uitknijpen en velletjes trekken bij iemand die aan het vervellen is na het zonnebaden heeeerlijk gevoel!
Ik vind het heerlijk als vriend en ik samen vrij hebben en de kinderen zijn bijvoorbeeld bij hun papa of op school om de hele dag in bed te blijven liggen beetje serie kijken knuffelen en vooral gewoon niks doen.... .
Ik ook. Het geeft me hetzelfde gevoel als dat ik krijg bij het bekijken van het resultaat als ik me eens flink heb uitgesloofd in huis. Ik vind het ook heel prettig om nagels te knippen, mijn mans haar te doen, een ingegroeide haar te fixen en dergelijke. Ik schaam me daar echt voor.
De geur van garage's en benzine en verf. De geur van Bleek en Dettol. Kinderlijm op mijn handen en dan klappen tot het slierten worden *lekker voorbeeld voor de kinderen*
Ik vind de geur van mensen die hebben gerookt stiekem heel lekker . Ik zelf heb nooit gerookt, maar toen ik mijn vriend leerde kennen rookte hij en daardoor heb ik een positieve associatie met die geur denk ik haha, doet me aan onze begintijd denken .
Ik ben ook van de mee-eters uitknijpen, soms mag het ook bij mijn man, dat vind ik zo heerlijk! Velletjes pulken ook, als hij aan het vervellen is, daar kick ik echt op ... Erg he?
als ik zelf thuis frikandellen frituur maak ik voor mezelf altijd een sausje van mayo kethup en appelmoes door elkaar. Word ik altijd raar op aangekeken.
Jaaa, vers asfalt! Heerlijk! Ik word altijd voor gek verklaard als ik zeg dat ik dat lekker vind. Misschien is het niet vrouwelijk genoeg?