Zure haring met curry Brie met pindasaus Brie met paprika chips Vuil onder mijn nagels weghalen Sokkenpluis tussen de tenen van mijn kids weghalen (tot een jaar of 3) of bij mijzelf
Dat deden wij op school altijd, en maakten er ballen van die we dan bewaarden. En school maar lijm inslaan...
Dat doe ik dus nog steeds als de kinderen hier knutselen. Lijm bij de action kost zo weinig dat het me uitlokt om lijmballen te maken... Eerst mijn hand inkleuren met viltstift en dan lijm voor de gekleurde variant In dat kleine dingetje ben ik nooit volwassen geworden.
Ik heb dat met bier als mijn vriend dat heeft gedronken. Ik lust absoluut geen bier. Maar een kus van hem als hij bier heeft gedronken is zo lekker. En zo raar I know.
Oh my... Dit had ik kunnen schrijven. Alleen deed ik t vroeger nooit. Maar nu dus wel bij man en zoon haha. Echt heel apart vind ik t van mezelf En verder: Korstjes wegkrabben. Bij mezelf maar t liefst ook bij man of zoon Velletjes idem Wat iemand anders al zei : zo'n harde pulk uit je neus. Dan t liefst heel hard snuiten in een zakdoek. Heeeerlijk. Bij zoontje haal ik ze ook uit zn neus. Ik ben raar haha
Oh inderdaad - ingegroeide baardharen uittrekken, pukkels uitknijpen vind ik fantastisch. Daarnaast geeft niets zoveel voldoening als met een lang pincet van die grote plukken haar uit de badafvoer trekken (of beter nog: de dop van de zwanenhals afschroeven)...
Een pas opgestoken sigaret... (ik rook niet, nooit gedaan, ga het nooit doen, nog nooit een peuk in mijn mond gehad) Korstjes wegkrabben Puistjes uitknijpen Spruitjes Chipitos chips die bol zijn
Mijn broer had vroeger zo een gemillimeterd kapsel. En als dat dan net door mijn moeder met de tondeuse was gedaan met mijn vlakke hand over die “stekeltjes” gaan. Zo een fijn gevoel.
Sommige dingen zijn heel herkenbaar! Hier mijn lijstje -pukkels uitknijpen, bij mezelf, anderen en zelfs de filmpjes op YouTube - ingegroeide haren lospeuteren - de geur van benzine - de geur van regen na een mooie zomerdag - de geur van oude boeken - de geur uit de mond van een baby als ie net borstvoeding heeft gehad - sorry, maar van die irriterende snotjes verwijderen vind ik ook heerlijk - de haren ed uit de zwanenhals van de afvoer peuteren - hetzelfde geldt voor rotzooi uit de filter ed van de wasmachine peuteren. Ehh dat was het wel denk ik
thee koud laten worden en dan drinken. Iedereen zegt altijd dat ik beter aan de ice tea kan gaan maar dat vind ik weer vies zoet!
Oh dat doet me denken aan wat ik vroeger altijd at bij de patat, mayo mengen met appelmoes. En de vulling van een kroket eruit lepelen die mengen met mayo en weer terug erin doen. Hmmm Of een spek-kaas-pannenkoek met stroop. Misschien niet zo heel gek, maar mijn man kijkt me altijd zo giftig aan. Volgens hem verkracht ik mijn pannenkoeken.
Dit doe ik nog steeds. Vandaag zelfs nog gegeten. Kroket lepel ik altijd uit met een frietje en het korstje dan met mayo/appelmoes.