Wat vind jij lekker maar anderen niet?

Discussie in 'De lounge' gestart door Nescio, 27 mrt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamabri

mamabri Niet meer actief

ontbijten met het koude vlees van de barbeque van de avond ervoor...met brood en kruidenboter ...

iMoeder vindt dit leuk.
  2. Vitamientjuh

Vitamientjuh Fanatiek lid

3 dec 2011
    3.069
    1.124
    113
    Vrouw
    Serieus:eek:. Zou best kunnen, ze hangen ook hele (reeds geslachtte) schapen op op de markten. Dus waarom niet zo'n enge kop ernaast :roflmao:.

3. Leo85

Leo85 Niet meer actief

Jaa lekker :D Ik hou van aardse geuren haha.. Benzinegeur vind ik ook lekker, en boeken..

Ik vind ook stenen kelders of gangkasten heerlijk ruiken, btje muf en de geur van stenen, heerlijk :D Dat is echt mijn favoriete geur.. Ik blijf dan extra lang in de kast hangen :cool:

Velletjes eraf trekken en dingen uitknijpen is ook fijn.. Operatiefilmpjes op Youtube kijken (Dr. Pimple Popper enzo :roflmao: ) Stickers ergens af peuteren, vroeger thuis overal altijd alle etiketten afhalen tot grote ergernis van mijn moeder haha.. Oh lees ook idd filters vd wasmachine enzo, ook mee eens!

4. Novastar

Novastar Fanatiek lid

9 jan 2014
    4.538
    1.171
    113
    Vrouw
    Pedagoog
    Noord-Brabant
    Koeienmest. Als er net gemest is op het land, die combi van aarde en mest. Anderen vinden het stinken, ik ruik thuis.:D En als ik bij mijn ouders de bijkeuken in loop waar de werkjas van mijn vader hangt. Het ruikt er naar buiten en diesel. Jeugdsentiment!

5. A je to

A je to Bekend lid

7 feb 2016
    944
    1.259
    93
    Heerlijk.! Ontbijten met koude overgebleven bami van de chinees, koude lasagne, pizza of macaroni.
    Maar ik zou ook rustig een patatje met kunnen eten om 8 uur 's ochtends. :oops:

Verder ben ik dol op de geur van een joint en op puisten uitknijpen bij mezelf. :)

6. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Ontbijten met avondeten van de dag ervoor: check. Krijg ik makkelijker weg dan brood.

7. jeshh

jeshh Niet meer actief

De geur van diesel (mooie herinneringen bij)
    De geur van boeken, oud of nieuw
    Mijn baby fris gewassen (ooh, heerlijk, ik kan dan uren aan hem snuffelen)
    Witte boterham pindakaas met hagelslag
    Dikke plak peperkoek met heel veel boter (als ik vroeger alleen thuis was besmeerde ik elke kant, ook de zijkanten haha)

Grappig trouwens, wij lunchen vaak met restjes van de dag er voor, lees hier veel ontbijters!

8. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Vriend vind mij enorm raar maar als ik een gebakken ei eet doe ik daar mayonaise op. (Is toch niet raar?)

Daarnaast eet ik vaak droog brood zonder beleg en droog pasta zonder pastasaus :)

9. mutskuh

mutskuh Fanatiek lid

10 dec 2014
    2.401
    1.177
    113
    Beschuit of cracker met kaas en jam

Benzine en diesel geuren

Verbrand rubber

10. Nellie4

Nellie4 Fanatiek lid

25 jan 2017
    4.874
    7.938
    113
    Haha ik werd gewoon helemaal onpasselijk van jouw lijstje :eek:

Yaisa vindt dit leuk.
  11. mellanie76

mellanie76 VIP lid

5 aug 2016
    17.645
    801
    113
    moeder
    Rotterdam
    Geur van verse aarde.En de geur van uitgeblazen kaarsen.Mmm

12. sydneys

sydneys Niet meer actief

Als ik groenten heb gesneden inclusief ui en knoflook. Vind dan m'n handen zo lekker ruiken. :roflmao:

13. floppie888

floppie888 Bekend lid

3 sep 2014
    793
    549
    93
    Ja, klopt. Regelmatig gegeten en het is echt lekker. Alleen de ogen waag ik me niet aan.

14. nijn37

nijn37 Fanatiek lid

13 aug 2006
    2.716
    2.391
    113
    Oh ja, hier ook. En mijn kinderen, vooral zoontje ook. Saus mag van ons ook nooit over de pasta, maar moet ernaast. Vroeger maakte mijn moeder altijd macaroni met de saus er doorheen. Dan hield ze altijd een beetje zonder saus apart voor mij. Ik was de enige thuis die dat zo at, maar blijkbaar is het toch genetisch bepaald als ik naar mijn kinderen kijk :p
    En ik eet ‘s ochtends altijd 1 boterham met beleg en 1 zonder.

15. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Haha leuk!! Kinderen doen t hier ook idd

16. Kat1981

Kat1981 Fanatiek lid

7 dec 2009
    1.915
    1.667
    113
    Geschiedenisactrice in een museum
    Brabant
    Jullie gaan me zo uitlachen, maar okee...

-tijdens mijn zwangerschap ging ik regelmatig met mijn vingertop door het schelpenzand van mijn tafeldecoratie. Om dat vervolgens heerlijk door mijn voortanden te laten knarsen. Deed ik altijd als ik alleen was, maar op een avond kon ik me niet beheersen en 'betrapte' mijn vriend me.
    Ik dacht dat ie per direct de crisisdienst zou bellen ofzo, zo keek ie.:roflmao:
    -de geur van benzine, dikke stiften, verf, en stenen, heerlijk.
    -ik snuffel regelmatig aan de vacht van mijn hond.
    -En de geur van vis op de markt vind ik ook zalig. De rest van mijn gezin niet.
    -Boeken! Maar dan moeten ze wel nieuw zijn.

Qua eten, ik heb een quilty plesure: afgekoelde kippensoep uit de pan lepelen als ik bezig ben met de afwas. Het liefst lepel ik zo uit de koelkast. Echt een paar lepeltjes maar. Vinden ze thuis ook raar.

17. Friesin

Friesin Fanatiek lid

4 aug 2012
    2.260
    721
    113
    Dubbelzoute drop, rauwe spekjes, de geur van benzine en de geur van gier..:oops::D

18. Friesin

Friesin Fanatiek lid

4 aug 2012
    2.260
    721
    113
    Je bent niet de enige! Ik houd ook van de gierlucht:)

Novastar vindt dit leuk.
  19. Friesin

Friesin Fanatiek lid

4 aug 2012
    2.260
    721
    113
    Je bent niet de enige! Ik houd ook van de gierlucht:)

20. Cin85

Cin85 VIP lid

12 jan 2010
    12.504
    13.990
    113
    Vrouw
    De geur van dettol of biotex, ik zou bijna die fles de halve dag onder mijn neus houden.

Mijn patat eet ik het liefst met een sausje van appelmoes, mayonaise en knoflooksaus.

Ik vind de kinderboerderij hier altijd heerlijk ruiken (Volgens mijn man stinkt het naar alle soorten beesten en alle soorten stront door elkaar). :roflmao:

Deel Deze Pagina