Mijn favo is met spek ui en kaas, en dan stroop erover. Als ik ze zelf bak dan spek met stroop. Verder gewone suiker, stroop, poedersuiker, appelmoes etc etc.. Hmmmm
Lijkt me allemaal erg lekker, maar als ik dan een pannenkoek heb.. Bleeeegh word ik er gewoon misselijk van haha
Als ik zelf pannenkoeken bak dan met appel en rozijnen. Als we ergens pannenkoeken gaan eten, dan doe ik erm harige, prei, paprika, ui, spek en kaas. Heerlijk!
Ik ben echt dol op spek-pannenkoeken!! Daar kan je me echt wel voor wakker maken geloof ik... Terwijl ik ze maar 1 a 2 keer per jaar eet. Gevulde varianten, zoals er eerder werd genoemd, met spinazie en paddenstoelen... Ook heerlijk... Maar die merk ik dan toch niet echt aan als pannenkoeken... Of althans... Ik denk bij pannenkoeken echt aan spek, stroop, kaas, suiker, en allerhande strooisels die je op de pannenkoek hebt liggen... en er niet 'in' hebt zitten zeg maar. Dat vind ik dan gelijk een heel ander gerecht ofzo .
Stroop & poedersuiker vind ik toch echt wel t lekkerste. (en zo vaak eet ik ze niet).. Wel een zoete pannenkoek met appel & rozijnen!
ooh ik krijg van dit topic echt enorme trek nu Mijn favo zoete zijn met: Kaneelsuiker, basterdsuiker, stroop, nutella en heel af en toe met honing Mijn favo hartig zijn met: kaas en ik zag hem ergers al voorbij komen Ragout jammie!!! jammergenoeg heb je geen halal ragout in blik zover ik weet
Kaas, ham, champignons, tomaat, ui en kruidenboter, die bestel ik als we pannenkoeken gaan eten. Thuis doe ik er graag kaas of brie op... Of lekker simpel alleen poedersuiker.
Oké nadat ik dit topic zag heb ik vannacht gedroomd over pannenkoeken ! Dus heb net een hele stapel pannenkoeken staan bakken hahaha Geweldig die hormonen, thanx ! Hihi