annanas kan inderdaad erg goed , vind me mams erg lekker ! persoonlijk vind ik met brie erg lekker maar ook met kip kerrie erop vind ik heeeeerlijk .....krijg er zin in nu hmmmmm
Misschien heel gek, maar het is echt lekker! Geraspte wortels eventjes bakken en dan in een bak met yoghurt doen met een teentje knoflook &dat op je pannenkoek! Ik vind het heerlijk!
Hier eigenlijk alleen spekpannenkoeken en naturel pannenkoeken. En daarop doe ik altijd poedersuiker. Mijn man heeft liever stroop.
Hier ook het liefst een hartige versie, met kaas en spek of met champignons en ui. Maar op de naturel pannekoek vind ik verse rauwkostsalade van de groenteboer overheerlijk.
Salade! Dus gewoon een naturel-pannekoek bakken en daar dan salade op doen, met of zonder dressing. Ik maak dan salade met kropsla, komkommer, tomaat, prei, pijnboompitten en een eitje. Lekker fris, zeker als het zo warm is...
Wat een dingen lees ik allemaal seg?! Nog nooooooit gehoord voor bij pannenkoeken: spek, sla, kaas,....... Hier suiker, confituur, siroop of een bolletje ijs met chocoladesaus. Oh ja, een appelpannenkoek, dat kan ook nog. Héérlijk! Het lijken me meer echte maaltijden die jullie met pannenkoeken maken terwijl het hier meer een dessert of tussendoortje is, denk ik.