Vet lekker dat Verder eet ik pannekoeken met: - niets erop - poedersuiker - spek - banaanschijfjes misschien ook lekker: - honing - jam
Sorry maar bij sommige combinaties keert m'n maag echt om... Lijkt me hier idd echt een beetje een cultuurverschil ofzo...
Versterking hier Elke! Heb toch ook een paar keer de wenkbrauwen gefronst We spreken toch wel degelijk over de pannenkoeken gemaakt met bloem, een eitje, suiker en melk he? Hier graag een streep witte griessuiker met daarover citroensap. Heerlijk!
In een lekkerbekbui: warme kersen met ijs en slagroom appel/ananas met ijs en slagroom Maar meerendeel is het gewoon poedersuiker of met kaas
Ik zie i.d. combinaties tegen komen die me niet zo lekker lijken. Ik vind hartig best lekker, kaas of spek.. maar geen groenten er op.. Nou ik denk dat ik er uit ben.. Voor mij wordt het een pannekoek met kaas en ananas en een pannekoek met appel.. ( ga ze zelf bakken..)
eigenlijk heel simpel of suiker of stroop. andere dingen hoeft van mij niet. mijn man houdt wel van vanalles erop