Wat vind jij leuk aan ZP?

Discussie in 'De lounge' gestart door Mango88, 14 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Hoe kom je daar dat facebook huisje-groepje? Al paar keer aan een facebook groepje mee gedaan maar dat stierf in de loop de maanden dan weer uit. Hoe kom ik daar./

2. Boommm

Boommm Niet meer actief

Je moet even zoeken op: wij willen ons leedvermaak van 'gedupeerden'

3. Boommm

Boommm Niet meer actief

Dat ik al mijn vragen kan stellen.
    De reltopics of discussietopics.
    En de gezelligheid

4. Joli86

Joli86 Fanatiek lid

13 feb 2013
    2.070
    97
    48
    Ik ben meer een lezer dan een schrijver maar vind het heerlijk om hier de verschillende topics te lezen. Ook leuke contacten opgedaan waarin meiden meeschrijven met PCO.

5. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Ha, je bent er al lieverd, gezellig! :)

6. Strandbal

Strandbal VIP lid

3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    Leuk tijdverdrijf! Er is altijd wat te lezen en veelzijdig.

7. wensdroom

wensdroom Fanatiek lid

18 okt 2012
    3.487
    1
    0
    heb wajong dus werk niet
    omg Lingewaard
    ervaringen van andere lezen, elkaar helpen met vragen, herkenning enz.. en dat er zovele verschillend mensen zijn met allemaal andere meningen en ideeën

8. sydneys

sydneys Niet meer actief

Ik vind veel leuk! De lounge, baby en dreumes. In het kleutergedeelte begin ik ook meer en meer te lezen. Ik heb veel geleerd door dit forum, ik kan nu ook misschien/hopelijk anderen goede tips geven, de fighttopics vind ik ook grappig, altijd jammer als er slotjes op komen pff :p alleen persoonlijke aanvallen naar anderen toe heb ik een hekel aan.

Het leuke is dat we allemaal verschillend zijn maar wel 1 doel hebben, een kindje krijgen en het beste willen voor onze kindjes

9. chibiRoron

chibiRoron Niet meer actief

Hier nog een op VF. Alleen er zitten heel wat trutten tussen daar.

10. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Ja da's die oude garde die volgens mij leven op het VF. Gewoon negeren of op negeerlijst zetten is al een stuk rustiger. ;)

11. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

27 mrt 2012
    6.134
    1
    0
    Nou ik vind het fijn om een vraag te stellen en hier verschillende meningen/oplossingen over te lezen.

Als iemand om een mening vraagt dan geef ik die ook graag.

Als ik iemand kan helpen dan doe ik dat ook graag

Ik vind het leuk om met mensen in contact te zijn die een kindje hebben die even oud is (moeder topic) en om ervaringen uit te wisselen.

Het is inderdaad iets verslavends! :D

12. Deerne85

Deerne85 Fanatiek lid

10 mei 2012
    1.681
    0
    0
    Ik vind het leuk om met mensen mee te leven die "net zo ver zijn". Dus in alle fases van het wel of niet zwanger zijn, de leeftijd waar je kindje toe behoord, voor iedereen is wel een plekje om te praten met anderen die "net zo ver zijn". Ik merk wel dat nu mn dochter wat groter wordt, ik meer in de lounge te vinden ben, met heerlijke onzin topics, over mannen als Fabian en Huisje-gate :D heerlijk tijdverdrijf hoor. En tja, ook de pittige discussies laten me soms anders tegen dingen aan kijken als voorheen. Leuk is dat! En ZP heeft me aan het kleuren gebracht :cool:

13. buonanotte

buonanotte Niet meer actief

Momenteel niet zo veel. Daarom ben ik er ook niet zo veel meer.
    Vond het vijf/zes jaar geleden leuker.

Maar vind het soms wel handig als ik iets moet weten of tips nodig heb om hier een topic te openen en te vragen naar meningen.

14. ShampooL

ShampooL Niet meer actief

Ik vind het leuk om discussies te lezen. Helaas worden discussies steeds vaker snel gesloten.

Ik vind het ook een beetje saai worden. Veel dezelfde soort topics.. etc.

Ach, ik kijk het nog een tijdje aan :)

15. Lief of Stoer

Lief of Stoer VIP lid

25 apr 2011
    6.041
    2.908
    113
    't Gezellige Brabant
    Ik vind het anonieme wel lekker. Al je vragen en opmerkingen neer kunnen zetten zonder dat iemand je persoonlijk kent. De reacties zijn dan ook weer fijn, want soms had je zelf aan bepaalde dingen nog niet eens gedacht, of wordt iets van een hele andere kant bekeken. Ja, dat kan ik wel waarderen.

16. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Ach, ik weet eigenlijk niet. Er zijn nog genoeg leuke mensen die ik graag volg :) Maar die zitten ook allemaal op de FB-pagina.

Viva forum kom ik alleen als ik er toevallig op uit kom via Google, maar naar wat ik dat heb gezien zijn ze daar minstens zo krengerig eigenlijk?

17. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Ja er zitten wel heel veel harde tussen (maar soms heb ik dat juist even nodig :p)..

18. ShampooL

ShampooL Niet meer actief

Ik heb het Viva forum ook geprobeerd, maar ik vind het zo onoverzichtelijk. + het laden van de website gaat altijd super traag.

19. Ik vind het Viva-forum vooral leuk om te lezen, niet om te reageren :D ZP van 'vroegah' was een beetje de middenweg tussen het Viva-forum en ZP van nu..

20. ALeV84

ALeV84 Fanatiek lid

13 nov 2008
    2.358
    2
    38
    Ik zou niet weten waar ik zonder zp voor al mijn (vaak onzinnige ) vragen terecht zou moeten :p

Deel Deze Pagina