Mijn gezicht! En dan vooral ogen,lippen,jukbeen en vorm en dat maakt een leuke match. En MET push-up bh mijn borsten hahahahahaha
Dat vind ik een goed initiatief van je, om ook eens stil te staan bij de mooie dingen van jezelf.... En niet altijd bij de positieve. Nou om dan tóch antwoord op je topic-vraag te geven: ik ben tevreden over mijn (.)(.) Ze zijn mooi van grootte en vorm. Daarnaast hoor ik weleens dat ik mooie sprekende ogen heb.
Leuk initiatief! Ik ben best tevreden met mijn lengte (1.84) en slanke figuur en ben ook erg blij met mijn taille. Hmmm, daar houd het al bij op geloof ik. Wat erg eigenlijk dat er zo weinig mensen zichzelf echt mooi vinden. (en als het zo zou zijn word je waarschijnlijk als arrogant bestempelt en is het dus ook weer niet goed, haha) OK, ik vind mijn gezicht als geheel ook wel mooi...
Ben eigenlijk erg tevreden met mijzelf, heb niks te klagen. Nou ja, kan nog wel een paar kilo af van na de zwangerschap maar begin vrijdag aan het HCG dieet dus hopelijk zijn die binnenkort ook verdwenen. Vooral ogen vind ik belangrijk (ook bij anderen), een goed gebit en mooi dik haar. Voor de rest ben ik niet overdreven veel met mijn uiterlijk bezig, wel heel goed verzorgd hoor, maar het is allemaal zo oppervlakkig. Werk vooral aan mijn innerlijk!
Jeetje... Goed initiatief. Maar ik weet helemaal niks op te noemen! Ben niet tevreden met mn handen, benen, voeten, gezicht.. Misschien moet ik daar maar is aan gaan werken (zelfbeeld)...
Ach we zijn niet allemaal perfect he!En ik vind het nogal kwetsend wat je zegt,want niet iedereen heeft er om gevraagd om "dik"te zijn!
mijn handen heb mooi lange vingers met slanke handen en eigen lange nagels. ogen mooi stralend blauw, mijn borsten ondanks mijn leeftijd en gewicht verschillen nog lekker purkie en omhoog. mijn billen en heupen lekker vol en rond en geen putten en mijn voeten elke slipper staat mij wel. ben minder tevreden met mijn buikje en boven benen maar dat is het eigenlijk wel oo ja miijn haar dat mag wel wat meer zijn met wat krul
ik ben het meest trots op mijn ogen. ik heb een visuele handicap er is bouwtechnisch vanalles mis aan maar aan de buitenkant zie je daar niks van. ze zijn groot en felblauw en ook bijna alle artsen en optrometisten waar ik in mijn leven al geweest ben zeggen er vaak wat van. mijn dochter heeft dezelfde blauwe ogen maar ze zijn kleiner en mijn jongste zoon eheft ook dezelfde felbaluwe ogen en die zijn ook zo groot. verder vind ik het heel leuk dat mijn dochter precies dezelfde stem heeft als mij en alleen mensen die heel nabij staan weten het verschil. we hebben dus regelmatig verwarring en mijn dochter is dan zo'n muts die de beller dan klem gaat lullen
Ik ben heel erg blij met mijn volle lippen en de kleur van mijn ogen. Oja ook nog mijn lange wimpers. Ik laat niet meer over me heen lopen en zeg waar het op staat. Dit doe ik sinds ik mama ben dus ik vind zelf dat ik wel heel erg gegroeid ben. Als ik 10 tot 15 kilo kwijt ben vind ik mijn totaalplaatje helemaal goed.
ik ben blij met mijn lengte. minder blij met mijn gewicht want ik ben veeeeel te zwaar. maar alles is wel in verhouding, smalle taille en lange benen. en mijn gezicht ben ik blij mee.
Mijn haar!! ik heb enorm dik bos haar wat altijd wel goed valt! en me nagels vele vrouwen vragen zich steeds af hoe ik aan de mooie lange nagels kom haha....gewoon melk drinken, breken ze ook niet zo snel af. tenminste bij mij niet!