Ik heb wel een mooi gezicht, mooie ogen, haar en neus En mijn kuiten zijn mooi.. Daarnaast ben ik blij dat alles in proportie is!
ben trots op mijn haar. Krijg er ook vaak complimenten over. Ik heb een dikke bos en ben er heel erg blij mee.
Heeee dat ben ik!!!!!!!!! Alleen zitten er onder die mooie blauwe ogen nu wat wallen maar goed das tijdelijk
ogen, neus, mond, polsen, lange vingers, en heb een haat-liefde verhouding met mijn (.)(.), de ene dag horen ze hierbij, de andere dag in een klaagtopic
Ik ben blij met mijn ogen. Ze zijn bruin en heel groot met mooie lange wimpers. Ik krijg er ook vaak complimentjes over,wel leuk. Voor de rest vind ik alles wel een beetje te breed,te groot,te hobbelig,te.. blablabla. Ik kan er mee leven
Ik ben tevreden met mezelf! Zowel karakter als uiterlijk Er zijn duizenden vrouwen mooier maar als ik iets mocht veranderen zou ik eerst goed nadenken of ik dat wel wil...
M'n hele hoofd kan er goed mee door vind ik. Alleen heb ik vrij scheve tanden, das jammer. Maar heb mooie ogen, m'n haar is eindelijk lang, en heb Angelina Jolie lippen! Hihi. De rest van m'n lichaam is ook toppie, alleen ff een borstvergroting erbij en mij zou je niet meer horen!! Hihi. Dus borstvergroting en rechte tanden, verder ben ik perfect gewoon!!
Wat knap dat iedereen zo makkelijk over zichzelf kan zeggen wat ze mooi vind. Ik kan zo snel alleen maar mijn borsten bedenken, maar die heb ik 6 jaar geleden laten vergroten dus dat mag dan ook wel naar wens zijn. Verder vind ik mijn buik nog steeds veels te dik in vergelijking met mijn postuur, mijn buik is ook net een maanlandschap zo na de bevalling, vind ik mijn huid niet mooi (veel probleemzones), vind ik mijn gezicht te dik, mijn haar is pluizig omdat er 2 mislukte permanenten in hebben gezeten. Ach ja... ik heb me er maar bij neergelegd.
Ik zou dan toch zeggen mijn ogen (mooie kleur en lange wimpers). Vandaag alleen niet, want ze zijn allebei zwaar ontstoken!!!
Ik ben trots op mezelf, omdat ik hard aan mezelf heb gewerkt en nu supergoed in m'n vel zit Verder ben ik eigenlijk wel tevreden over het totaalplaatje, er zijn altijd wel dingen die anders kunnen maar ik ben allang blij dat ik gezond ben!