Wat vind jij mooi aan jezelf??

Discussie in 'De lounge' gestart door Mams136, 18 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debster2009

debster2009 Fanatiek lid

9 nov 2009
    2.144
    0
    0
    NULL
    Ik ben eigenlijk ook wel tevreden over mn gezicht. Leuk, open gezicht, mooi dik haar, goed lichaam, al mag die buik nog wel ietsje minder rimpelig :) Kan wel weer bikini aan gelukkig... Ik ben niet perfect, maar het gaat erom wat je uitstraalt. Als je lekker in je vel zit, ben je al zoveel mooier!

2. Dani11

Dani11 Niet meer actief

tja moeilijk hoor....vind mezelf namelijk helemaal niet mooi, maar als ik iets moet zeggen zijn het ook mn ogen die zijn best groot en mooi van kleur.

3. happymama

happymama Niet meer actief

mij ogen !!!!

4. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Ik ben heel tevreden over mijzelf. Mooie handen, leuke gezichtje, mooi haar, goed lichaam (op mijn nog iets te dikke buikje na).

Dikke mensen, ik denk dat je het toch echt wel zelf in de hand hebt (en niet zoals hier beweerd werd dat sommige er niks aan KUNNEN doen). Ik woog na de zwangerschap 84 kilo!!! En heb me eigen de *piep* gewerkt om weer gewoon 60 te wegen.
    Waar een wil is is een weg, vaak zijn mensen gewoon te lui om wat aan zichzelf te veranderen, zitten ze vast in een bepaald patroon.

Overigens is dit natuurlijk niet naar bedoeld, maar echt waar een wil is is een weg en voor mij was dat een citroensapkuur en een heel ander levenspatroon!

5. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

12 jan 2010
    3.872
    0
    0
    wat leuk!!!!!!!!

ik vind mijn haar mooi,mijn borsten,mijn benen behalve net onder mn billen,mijn voeten,mijn handen,mijn tattoos haha,mijn lippen,mijn ogen,mijn armen,mijn decollete dus richting mijn borsten.

6. nicole26

nicole26 Niet meer actief

Dit ben ik helemaal met jou eens , ik heb zelf een schildklieraandoening en toen ik zwanger werd kwam ik 40 kilo aan en woog over de 100 kilo , nu weeg ik weer 72 kilo en heb een gezond bmi .. Ben dus bijna 30 kilo afgevallen met een langzaamwerkende schildklier , dit gaat langzaam maar het lukt wel ...

7. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Nee klopt helemaal...;)

8. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Wat ik vooral merk hier op het forum is dat er veel gezannikt word over het gewicht, maar mevrouw wel voor de pc/laptop zit met een zak chips. Ga lekker buiten wandelen met je kind, ik deed ook vaak in de ochtend pilates met youtube gewoon op de grond voor de pc. Actief bezig zijn is al een heel ander patroon dan zeuren op de bank dat je te dik bent.

Ik snap ook best dat mannen dan vreemdgaan hoor, ik zou er niet aan moeten denken om...................

9. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    wat ik wel mooi vindt aan mezelf :
    mijn ogen , grijs bruin, en mijn dikke haar !. ik heb heel dik mooi krullend haar.

wat ik niet mooi vindt:
    mijn dikke buik van het snoepen, en de stress van afgelopen tijd
    en mijn borsten
    ik ben bijna 20 en heb 95 E .. en mijn rug vindt het ook niet zo leuk meer
    en zeker niet nu ik zwanger ben !
    het is niet leuk winkelen enzo .. dus na de bevalling over een jaar of 2 / 2,5 laat ik ze verkleinen

10. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    agree.... op t vreemd gaan na dan, oke ik moet er ook niet aandenken om.... maar heb dan t fatsoen om gewoon te zeggen, schat ik moet je niet vind je te dik! kom wel terug als je wat kwijt bent..

11. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    haha ja dat vind ik ook hoor, achterbaks als mannen verdwijnen, maar ik snap wel dat de verleiding heel groot is. Vooral als je man er nog wel goed uitziet.

12. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    naast denhaag
    Ja ik snap de verleiding ook wel.. maar goed, als het door een zwangerschap (waar de man dus ook schuldig aan is :)) komt vind ik dat de man best wel kan helpen, door of extra op te passen, of samen te gaan sporten of samen "dieeten" etc.. ipv zijn slurf achter na te lopen :$

13. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Precies denk ook altijd 'waar een wil is, is een weg'
    Dus als je echt wil kan je heus wel afvallen!

14. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    naast denhaag
    Mijn moeder zei altijd, Als je het wilt, dan kan je het. Kan je het niet, dan wil je het niet echt. Lukt het niet, dan zoek je uit waarom t niet lukt, desnoods vraag je hulp aan anderen, want als je iets echt wil, dan kan je het en dan lukt het je!

15. LuckyMommy

LuckyMommy Fanatiek lid

17 feb 2010
    3.632
    1
    38
    Overdag bij mijn kids, Avonden & weekenden werken
    Dames ik heb nog nooit een voorledige zwangerschap gehad, maar kom je erg veel aan dan, ik bedoel kilo's die na de zwangerschap blijven? of verschild dat erg per persoon??

Liefs

16. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    naast denhaag
    Denk dat dat heel erg verschilt per persoon.. en de situatie, mijn zwangerschap was 1 en al stress (door ex en werk) En ik vrat me dan ook een ongeluk.
    Kwam in totaal 30 kilo aan, en moet nu nog 10 kwijt..

17. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Bij mijn eerste ben ik 30kg aangekomen, want ik had het idee nu te mogen eten wat ik wou en ben daar in doorgeslagen.

Bij de 2e ben ik 10kg aangekomen.

Het ligt natuurlijk aan meerdere factoren, maar je kan er zelf wel een hoop in sturen denk ik.

18. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.268
    6.799
    113
    Ik had wel eerst teveel kilo's. Ik kon het van 85 weer naar 62 krijgen zonder veel problemen. Maar toen moest ik nog naar 57 kilo. 5 kilo er dus nog af om op mijn oude gewicht te komen.

Toen heb ik dus gesport en gelijnd.

En alle kilo's eraf gekregen.

19. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Meiden, wil geen spelbederver zijn...Maar heb dit topic geopend om te vertellen waar we blij mee zijn.
    Niet om mensen die minder blij zijn met hun gewicht te vertellen hoe ze moeten afvallen of ze in hun gezicht te drukken dat het een ander wel is gelukt.
    Zullen we gewoon weer ontopic gaan?

20. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    naast denhaag
    goed plan!

Ik ben blij met mijn haar, mijn ogen en mijn kont! :D

Deel Deze Pagina