Eigenlijk (bijna) alles wel, zowel innerlijk als uiterlijk! Heeft vele jaren geduurd hoor en innerlijk zijn er natuurlijk altijd wel wat verbeterpunten. Maar al met al dus heel tevreden!
Mijn ogen mijn wespentaille mijn benen mijn voeten (is dat raar? haha) Heb ook een hoop waar ik niet blij mee ben, maar dat zal ik jullie besparen.
Mijn ogen Mijn haar (oké, niet altijd, maar vaak wel) De verhouding van mijn lichaam; ik ben nog steeds dik, maar het is niet zo dat ik een enorme bil heb, en een mager postuur ofzo - alles is 'equally' verdeeld. Mijn karakter !
ik vind mijn ogen best mooi, helderblauw. Mijn haar vind ik op zich ook wel mooi, het is nu alleen te kort
hahah nee het is niet raar dat je je voeten mooi vind, ik wou dat mijn voeten mooi waren.. ik heb echt de raarste tenen ooit (mn middelste teen is korter dan rest)
niks. heb ook geen zelfvertrouwen en een zeer laag zelfbeeld. Maar ik moet toegeven dat er soms 5 dagen per jaar zijn, dat ik in de spiegel kijk en wel tevreden ben met mezelf en dat ik er wel mag wezen, helaas zijn die andere 360 dagen drama.
Ik ben over het algemeen wel tevreden. Er zijn wel wat puntjes, maar niemand is perfect. Ik vind het plaatje wel prima zo eigenlijk
Ogen, sleutelbeen, in principe ben ik met m'n figuur ook tevreden, als ik maar wat langer was of iets minder kinderlijk in m'n gezicht, want nu zie ik er helaas nog uit als iemand midden in haar tienerjaren, terwijl ik over een paar maanden toch echt 20 wordt, handen + nagels, en deze is vast een beetje raar, maar ik vind mijn navel heel leuk
Mijn ogen, mijn lippen en mijn uitstraling, ben nu 39 maar zie er veel jonger uit. Geen rimpeltjes, niks en ik hoor vaak wel dat ik een jeugdige uitstraling heb. Verder vind ik mijn tietuh mega prachtig haha
Zeg eeeh Imensa, doe je ook aan personal training? Haha, pffff, ik had ooit een gespierd lichaam maar dat is echt niets meer helaas Ik probeer echt die drive weer te pakken te krijgen, maar die is ver te zoeken.
Ik ben blij met mijn gezicht, al is die wel wat te rond en te vol maar ben er toch blij mee. Ook ben ik blij met mijn dikke bos haar, er moet wel altijd een stijltang oid aan te pas komen maar dan heb je ook wat.
Mijn lange haar. Oren zijn lekker klein Verder echt werkelijk niks elk stukje van me zelf vind ik wel iets aan mankeren. Ben erg onzeker