wat vind jij mooi aan jezelf?

Discussie in 'De lounge' gestart door Metire, 14 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Eigenlijk (bijna) alles wel, zowel innerlijk als uiterlijk! :D

Heeft vele jaren geduurd hoor en innerlijk zijn er natuurlijk altijd wel wat verbeterpunten. Maar al met al dus heel tevreden! ;)

2. ShampooL

ShampooL Niet meer actief

Mijn ogen
    mijn wespentaille
    mijn benen
    mijn voeten (is dat raar? haha)

Heb ook een hoop waar ik niet blij mee ben, maar dat zal ik jullie besparen. :p

3. Joycey

Joycey Niet meer actief

Mijn ogen
    Mijn haar (oké, niet altijd, maar vaak wel)
    De verhouding van mijn lichaam; ik ben nog steeds dik, maar het is niet zo dat ik een enorme bil heb, en een mager postuur ofzo - alles is 'equally' verdeeld.

Mijn karakter !

4. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje

Ik heb een hommel taille :p

5. kwebbel86

kwebbel86 Niet meer actief

ik vind mijn ogen best mooi, helderblauw. Mijn haar vind ik op zich ook wel mooi, het is nu alleen te kort :p

6. ShampooL

haha :D

7. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    Hihihi, ik ga deze uitdrukking onthouden!

8. Metire

Metire Niet meer actief

hahah nee het is niet raar dat je je voeten mooi vind, ik wou dat mijn voeten mooi waren.. ik heb echt de raarste tenen ooit :p (mn middelste teen is korter dan rest;))

9. eline20

eline20 Niet meer actief

Mijn ogen, mond en benen vind ik mooi aan mezelf!

10. MamaVanGilani

MamaVanGilani Niet meer actief

11. A2CA

A2CA Niet meer actief

niks. heb ook geen zelfvertrouwen en een zeer laag zelfbeeld. Maar ik moet toegeven dat er soms 5 dagen per jaar zijn, dat ik in de spiegel kijk en wel tevreden ben met mezelf en dat ik er wel mag wezen, helaas zijn die andere 360 dagen drama.

12. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Ik ben over het algemeen wel tevreden. Er zijn wel wat puntjes, maar niemand is perfect. Ik vind het plaatje wel prima zo eigenlijk :)

13. Imensa

Imensa Niet meer actief

Vergeet mijn tatts nog.

14. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Ogen, sleutelbeen, in principe ben ik met m'n figuur ook tevreden, als ik maar wat langer was of iets minder kinderlijk in m'n gezicht, want nu zie ik er helaas nog uit als iemand midden in haar tienerjaren, terwijl ik over een paar maanden toch echt 20 wordt, handen + nagels, en deze is vast een beetje raar, maar ik vind mijn navel heel leuk :D:)

15. El1983

El1983 Fanatiek lid

19 sep 2012
    3.561
    0
    0
    Verzorgende IG
    My little castle
    Ik vind mijn handen, wenkbrauwen, ogen, wimpers, mijn tatoeage en mijn borsten mooi aan mezelf.

16. ShampooL

nou zeg .. :( Ik hoop dat dit snel zal veranderen!

17. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Mijn ogen, mijn lippen en mijn uitstraling, ben nu 39 maar zie er veel jonger uit. Geen rimpeltjes, niks en ik hoor vaak wel dat ik een jeugdige uitstraling heb.
    Verder vind ik mijn tietuh mega prachtig haha

18. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Zeg eeeh Imensa, doe je ook aan personal training? Haha, pffff, ik had ooit een gespierd lichaam maar dat is echt niets meer helaas :( Ik probeer echt die drive weer te pakken te krijgen, maar die is ver te zoeken.

19. SYRV

SYRV Fanatiek lid

29 nov 2009
    3.133
    453
    83
    Ik ben blij met mijn gezicht, al is die wel wat te rond en te vol maar ben er toch blij mee.
    Ook ben ik blij met mijn dikke bos haar, er moet wel altijd een stijltang oid aan te pas komen maar dan heb je ook wat. ;)

20. chipje

chipje Bekend lid

11 mrt 2013
    655
    10
    18
    Mijn lange haar.
    Oren zijn lekker klein:D

Verder echt werkelijk niks elk stukje van me zelf vind ik wel iets aan mankeren.
    Ben erg onzeker

Deel Deze Pagina