Haha nou ik had een verschrikkelijke naam verwacht, Meiske is niet mijn smaak maar echt niet zo verschrikkelijk schokkend als je deed voorkomen Enne ze is een lief meiske om te zien
Haha maar ik vond het ook niet schokkend gezien de reacties die op namen als Mensje kwamen etc. dacht ik meer: dan past M.eiske hier ook niet tussen qua namen-smaak
Ik vind het geen vreselijke naam! Niet helemaal mijn smaak, maar ik weet veel ergere Die punt heeft geen zin hoor, google negeert die gewoon
Ik vind heel veel namen niet mooi, maar echt niet kunnen dan denk ik inderdaad aan adolf ofzo. namen als hieronymus zullen toch worden afgekort tot jeroen of hero oid. Ik zie hier ook vaak de namen bloem, vlinder, storm voorbij komen. Ik vind ze zelf ook niet mooi, maar ik denk wel dat dit namen zijn die over een paar jaar heel normaal gevonden worden. niemand kijkt nu ook meer op van een Merel, Margriet, Madelief of Roos terwijl dat ook gewoon vogel/bloemnamen zijn. wat ik wel zielig vind voor een kind is een naam die altijd gespeld moet worden. of namen die ze zelf pas in groep 5 kunnen schrijven ofzo. (zoals djelany of alehandrya of Deffeny). kortom: namen die ECHT NIET kunnen zijn er tegenwoordig volgens mij niet meer zoveel
Echte bijzondere wat ik in die lijst van gegeven namen in 2010 zag staat was meisjesnaam A. Gewoon A Hoezo weinig inspitatie? En dat mocht gewoon bij de gemeente?
ik vind persoonlijk de naam Faas ook echt niet kunnen... ik krijg altijd de neiging om als cadeau een bloemetje te geven.
Niet zo heel lang geleden was er op het nieuws een topic met bijzondere namen. Nou schenen er een aantal kinderen "Pik" te heten in nederland...
Zelfs "Wip" is een bestaande voornaam. Ik ken maar 1 iemand die zo heet, maar veel erger dan dat wordt het niet.
Ja mee eens!!!! Zie er namen tussen staan van he dat kan als je die niet leuk vind maar het kan makkelijk als naam dienen, als je die naam niet leuk vind hou dan lekker je mening voor je!! Ikzelf heet Cherrys en mijn zusje Checyenne, zie veel mensen hier die dat niet kunnen waarderen. en het gaat inderdaad om namen die je kinderen niet aan kan doen.