Ik ben vaak in de stomende topics te vinden jij toch ook. Ik denk in eens aan al die lekkere bn-ers die graag beschuit eten. Ik ben niet de enige naughty girl op dit forum
mijn mooie moment/gevoel was afgelopen zondag, aan tafel met onze beste vrienden, heerlijk samen eten. ik had die dag echt een ik voel me happy dag, heerlijk
nee joh heb toch niet geplast mag graag na genieten van die heerlijke natuurlijke geur dat is pas ontspannen
Laat ik wel even duidelijk zijn dat ik ook een keurig en serieus dametje kan zijn. ikzal nu stoppen met dit topic te verlagen. ts mijn excuses voor mijn onzedelijke gedrag
Ik had het over mijn heerlijke sigaretje Die als ik hem niet neem mij voor trillerige/zweethandjes zorgt. Maar zodra ik hem neem.. Ik er lekker rustig van word. Stoer genoeg??
Dat vind ik ook heerlijk! Eva wil nog wel eens met mijn haar freubelen en als ze dan klaar is heb ik altijd zoiets van, hm, nu al? En nog een heerlijk gevoel is als Eva bij ons in bed komt slapen en lekker tegen me aan gaat liggen. Sinds een maandje doet ze dit af en toe, voor het eerst, ze heeft nooit eerder bij ons geslapen (want ons bed betekende spelen).
Oooh en ik met mijn vieze gedachten maar denken dat het over seks ging. Ging het stiekem toch niet daarover? Maarre... een sigaretje.. Ben alweer bijna een jaar gestopt met roken, dus ik doe niet meer mee.
Lekker is dat he. Maar ben jij niet bang dat Eva dan 's nachts ook in jullie bed wil? Kenji wil 's nachts als ie wakker is, en ik op zijn kamer kom, ook persé in ons bed. Als mijn man gaat, volstaat een knuffel en gaat ie wel weer slapen. Wat ik ook een lekker gevoel vindt, is zingen! En dan ook echt zingen, niet zomaar met een liedje meezingen van de radio, nee met een koor. Volgende week woensdag starten we weer met de repetities voor het kerstkoor, heb er nu al zin in.
Dat wil ze ook regelmatig en ze staat ook wel eens midden in de nacht naast ons bed, of erin . Maar we zijn gewoon streng en leggen haar weer in haar bed. De eerste keren vond ze dat echt niet leuk (beetje huilen), maar nu accepteert ze het gewoon. Ze snapt het ook als wij zeggen dat het midden in de nacht is, ze is ook wat ouder dan Kenji. Vanochtend heeft ze ook weer lekker bij ons gelegen