Om te eten: Kippenlever... Om te ruiken: Bedorven kip... Om te drinken: Karnemelk.... ( Nee, geen kippenmelk... )
smerig? van die vieze ouwe zwetende mannetjes overal heb je ze, in de supermarkt, in de bouwmarkt, gewoon in de stad. en dan niet zomaar stinken maar echt OUD ZWEET ! kan dan echt over mijn nek gaan...
Dat heb ik ook bij kinderen Vind het walgelijk om kinderen te zien met lange zwarte vol met bacterienzittende nagels!
om te eten met stip op 1 BLOEMKOOL gatverdamme het idee alleen al om te ruiken: kattenbak om te drinken: bier
om te eten: varkensvlees (behalve als sate) om te ruiken: de geur van uien in iemands adem en de groene containers van MvM ale: om te drinken: thee met melk
Dat luchtje is mijn lievelingsluchtje.. Om te eten: kaassausje. om te ruiken: kots om te drinken: warme melk met citroen...
Eten: alle organen Drinken: karnemelk, bier Ruiken: kots, mijn eigen auto Ik vind melkmoes trouwens heerlijk! Echt smullen geblazen, vooral als mn moeder het maakt.
Eten: kaas en alles wat rauw is(filet americain, haring,biefstuk, capacho....)! drinken: ijsthee, karnemelk ruiken: kaas, kattenstront! kus miek
Zoveel! Maar vooral kots, lever, erwtensoep (en zeker als ze het snert noemen :-& ), gft-kliko (vooral in de zomer), idd oude poepluier-bak en zoveel meer!
Om te eten: Tuinbonen Om te ruiken: adem van koffiedrinkers (wij hadden vroeger zo'n leraar die dan over je schouder kwam hangen, bah!) Omn te drinken: kokosmelk (echt vies!)
eieren eet ik echt niet. Ik bedoel dan een puur ei, dus niet een ei die verwerkt is in een product. Je kan mij echt over mijn nek laten gaan als je er bij mij een gebakken of gekookt eitje erin wil proppen. Als ik een cake ofzo wil bakken dan moet ik beslag hebben waar je geen eieren meer hoeft toe te voegen.