Ik word hier zo moe van... Mensen die gelijk een oordeel over je klaar hebben omdat je een tattoo hebt, waar slaat het op?? M'n man heeft een sleeve met daarin de naam van onze zoon verwerkt maar overal waar we komen kijken ze eerst naar zn tattoo en dan pas naar hoe hij is. Daar wordt ik een beetje moe van. Gisteren ook, ik kwam een oud klasgenoot (met zn verloofde) tegen van m'n broer, die keken gelijk afkeurend naar de arm van m'n man en toen weer naar mij. Ook worden we altijd 'vies' aangekeken door de familie van mn schoonzusje, hun vinden zichzelf teveel voor ons 'gewoon volk'. Dan heb ik gewoon zin om ze de waarheid te vertellen. Ik ben heel benieuwd hoe die familie gaat reageren als mn zwager een tattoo laat zetten. Alsof je minder bent met een tattoo of asociaal.. Ik wil ook een tattoo, armbandje met de naam van Jayden erin verwerkt en ik heb echt schijt aan wat mensen dan van me denken maar bij m'n man doet het soms pijn zoals ze kijken. Tuurlijk hij heeft een sleeve, maar het is echt een schat. Worden jullie ook bevooroordeeld op jullie tattoo??
Sja ik denk dat je dat van te voren wel had kunnen verwachten. Een tattoo valt nou eenmaal op, en mensen kijken daar automatisch naar. Maar jullie vinden het mooi, en daar gaat het om toch? Ik moet zeggen dat ik het trouwens wel herken. Mijn moeder en haar man zitten er ook helemaal onder, en ja mensen kijken ook naar hen. Maar ik zie het niet vaak dat mensen afkeurend kijken, eerder uit nieuwsgierigheid!
Ik heb zelf ook 2 tattoo's, een op mn pols en een op mn buik. Die op mn buik zie je dus niet maar die op mn pols is meestal wel in het zicht. Meestal kijken mensen er wel naar en soms wat afkeurend omdat hij vaak wel in het zich is maar ik trek me daar persoonlijk ook weinig van aan. Ik moet er tenslotte mee lopen, niet hun .
Heb zelf ook een aantal tattoo's en heb nooit het idee dat mensen anders naar me kijken. Mijn vriend wilt ook een sleeve ik vind het juist heel mooi!! Ben dol op tattoo's en heel veel vrienden en bekende van mij zitten flink onder dus niks raars eigenlijk. Heb nooit het idee dat mensen er anders naar kijken en als ze dat wel doen is dat blijkbaar hun probleem.
hier sluit ik me bij aan.. wanneer je een nogal opvallende tattoo zet kun je verwachten dat mensen hier ook naar kijken, toch? En idd, misschien vinden mensen het niks en kijken ze daarom wat nors, maar misschien vinden ze het ook wel intressant.
Ik denk niet meteen dat iemand asociaal is ofzo. Maar als ik eerlijk ben zijn het wel dezelfde soort mensen die zo'n naam tatoeeren, of zie jij dat niet zo.
Ik heb een tattoo, maar niemand die 'm ziet. Alleen als we gaan zwemmen. (hij zit rechts op mijn buik, net boven mijn spijkerbroek) Mijn schoonvader zei, toen ik hem net kende.. 'Zo.. Tattoo's zijn voor zeelui, slecht volk en tuig. Wat vind jij?' Daarop geantwoord dat ik het allemaal was! Hij werd rood en bood zijn excuses aan.. Daarna geen woord meer over gehoord.
Ik vind tattoo's wel iets "aso's" hebben en het zou zeker mijn keuze niet zijn. Maar ik heb nooit mensen vies aangekeken vanwege tattoo's Evenmin veroordeel ik ze. Ik denk dat die verwachting ook wel bij jezelf ligt, dat je daardoor blikken van mensen verkeerd interpreteert.
ik ben van menig dat het niet asociaal ik heb er zelf 3 en indd mensen kijken altijd maar daar trek ik me niks van aan het is mijn lichaam en mensen weten niet wat voor een betekenis er achter zit
Ik heb het ook weleens. Ik heb 1 grote op mijn kuit die je alleen ziet als het warm weer is. 1 op de pols (komt er na de geboorte van de kleine gup aan de andere kant 1 bij) 1 tussen mijn schouderbladen op de enkel zowel aan de binnenkant als buitenkant heb ik er 1 staan en op mijn voet. Ik heb zelf ook meerdere piercings waarvan 1 minder bekende (medusa,bovenin het kuiltje van de lip) en mijn oren opgerekt tot 14 mm en ik heb echt lak aan wat andere ervan vinden. Soms is het wel jammer dat je erop aangekeken word maar als mensen zo oppervlakkig zijn dat ze me daarom al vies aankijken dan hoef ik ze al niet meer te leren kennen. Gelukkig zijn de mensen uit mijn omgeving niet zo en weten hoe ik en mijn man zijn,mijn schoonzus zei laatst zelfs tegen mij dat ik niet meer de zelfde zou zijn zonder mijn piercings en tattoo's,ze vind het echt zo bij mij passen en het leuk staan. Ieder zijn ding toch? Ik ga mensen tot ook niet vies aankijken als ze met een burberry ruitje aanlopen terwijl ik dat misschien ook wel verschrikkelijk vind? Dik,dun,groot,klein,met of zonder tattoo's iedereen laat ik in zijn waarde en beoordeel ik zoveel mogelijk op hoe ze in de omgang zijn en hoe ze mij en mijn zoon behandelen want soms kun je versteld staan van wat een vertekend beeld je van mensen kan hebben (stond laatst met een grote brede kerel in leren jack nog gezellig te kletsen over zijn uber schattige chiwauwau idie hij in een tas bij zich droeg)
ja kijk en dat vind ik weer jammer want dan worden de meeste over dezelfde kam geschoren. Ik ben zelf niet asociaal maar ik heb straks wel een tattoo dus wordt ik als aso/tuig gestempeld haha Bekijk bijlage 173022 Dit is zijn onderarm tattoo, is inmiddels alweer uitgewerkt met tribal er omheen. Tribal gaat van zn pols (binnen en buitenkant) naar zijn schouder en borst.
owh praat me er niet van! Mijn vriend heeft dat allemaal "tegen" Hij is groot, breed en is (vind ik) echt een stoere grove man. Beide armen staan vol van hem. Ik vind het mooi en hou daar wel van hij ook daarom heeft hij het uit eindelijk ook laten zetten natuurlijk. Heb veel discussie's gehad met een familielid die vond dat ik misschien wel een verkeerde keuze had gemaakt met mijn vriend :x hij was zo aso zo haags zo niet passend bij mij! Nou me mond viel open. Ondanks zijn grove uiterlijk heeft hij nog een gevoeliger hartje dan dat ik heb af en toe haha.. het zegt echt niks!
Mijn vriend heeft een tatoeage op zn armen ik heb een tatoeage op mijn rug bewust een plek gekozen die niet iedereen ziet. Als ik iemand met een sleeve zie of plaatjes op zichtbare plekken zie kijk ik ook altijd, dat is niet afkeurend, eerder nieuwsgierigheid.
Dat kan me werkelijk waar niets boeien want anderen ervan vinden Ik vind het mooi en mijn partner ook en beide hebben we een erg goede baan en als ik in mijn pak loop dan kraait er geen haan naar. Maar zodra ze zien dat ik een plaat heb dan zijn ze geschokt en hadden ze dat nooit achter mij gezocht. Dus nee het boeit me werkelijk waar helemaal niets
Ik snap ook niet waarom je je daar zo druk om zou moeten maken. Wanneer je er zelf tevreden mee bent is het toch goed. Ik krijg soms ook de vreselijkste blikken van onbekenden of familie vanwege mijn kledingkeuze, i really dont care.
Ik vroeg het me gewoon af of anderen die blikken ook kregen en hoe degene zonder tattoo's erover dachten. Ikzelf heb nog geen tattoo maar ik laat er wel 1 zetten en het maakt me inderdaad ook niet uit want ik laat hem voor mezelf zetten, ter ere van mn zoontje en overleden zoontje.
jij vraagt hoe mensen erover denken, en als ik die foto zie dan kan ik mij niet voorstellen hoe dat bij mijn vriend of bij vrienden van ons zou staan. Ik heb het dus ook niet over zo'n klein bloemetje op je schouder, maar idd zo'n grote als op jouw foto. Ik vind dit wel echt bij bepaalde mensen voorkomen, ik heb het woord aso helemaal niet genoemd in die zin. Maar ik ken iig niemand met zo'n tattoo, dan zegt al genoeg denk.
Nee ik bedoelde jou ook niet persoonlijk met het 'aso' gedeelte, was meer ook op reactie van wat Neeltje86 haar schoonvader zei. Sja ik zal wel uit andere kringen komen dan zoals je het wilt zeggen haha. *onzin...*