hahaha... ik denk ook altijd...hoeveel mensen reageren er dan? Het is niet echt duidelijk welk lieffie bedoeld wordt, dus als ik een man het hoor roepen, draai ik me meestal om en zeg ik "dat klopt"
voor mijn zoontje: kanjer,scheetje,poepie,maar vooral allerlei verbasteringen van zijn naam zoals Quèllo de pello,Quentipenti,Q`tje,Queli etc. Mijn dochter : meissie,slepperdepep,Sol,knuffelbeertje. mijn man gewoon zijn naam.
Mijn man noem ik meestal: Schat of Jase. (hij heet Jason) Onze zoon toen hij nog zo heel klein was: Minimannetje. Nu meestal: CassieBassie of klauter kabouter (als hij ergens op klimt) Onze hond die Diesel heet: Dies, Diesje, monster (Engelse Bull = kwijl en gulzig eten....) Mijn man noemt mij ook meestal: schat. Onze zoon noemt hij meestal: zijn kleine prins Onze hond noemt hij: varken....
We hebben nog geen kinderen.. Maar mijn man noemt mij bijna altijd Truus, is gewoon mijn naam geworden tenminste als hij het zegt Zelf noem ik mijn man nog wel eens lieverd, maar dit kan ook sarcastisch zijn En de hond noem ik altijd tuti of dikkont Gr. Carlien