walibi en duinrell vind ik echt niets. dat de efteling duur is is altijd al. met mijn kinderfeestjes deden we de kaartjes kopen op de airmiles scheelde echt heel veel geld hahha. maar wat jullie zeggen dat kinderen bijna nergens in mogen ligd denk ik ook aan het kind. afgelopen keer in oktober is fynn eigenlijk overal in mee geweest alleen niet in de achtbanen (maar dat is mama keuze want hij mag wel is verschillende)
Ik vind maar weinig parken echt niet leuk maar walibi vind ik een saai park. Veel kermisatracties enz en een park vol achtbanen vind ik ook niets. Mijn top 3 is toch wel 1 disney 2 efteling 3 phantasialand
Walibi.. En toevallig zijn we vd week naar Hellendoorn gegaan en dat vonden wij ook maar saai.. maarja je mag een gegeven paard niet in de bek kijken (was personeelsuitje) Maar zijn na 2 uur weer weggegaan..
Ik ben trouwens nog nooit in helledroorn en al die kleine parken geweest. Oja wel in toverland en dat vond ik best leuk maar wel een te dure entree voor volwassenen.
Ik ben eens in slagharen geweest. Zat toen in een rolstoel, dus ik kon niet in heel veel dingen. Maar toen ik in een attractie wilde (via speciale ingang) gebaarde die man me dat ik dan maar moest gaan lopen want dat hij geen zin had om de invaliden ingang even open te doen voor me. (via trap enzo) Toen was ik verbijsterd en verdrietig. hoe kan je dat nu gebaren naar iemand in een rolstoel, ik had dat ding toch niet voor niets? En ik kwam er uiteindelijk nog uit, je zal er maar voor goed aan vastzitten
als jullie ooit in de omgeving van Enkhuizen zijn is het Sprookjesbos echt een aanrader voor kleine kindjes
Dat is inderdaad helemaal geweldig voor kleine kinderen. Wij zijn daar een aantal weken terug geweest en de jongens hadden een super dag. Ik vind slagharen echt een vreselijk park. Alles is daar zo verouderd
Dan heb je niet gekeken voor dat de boten de afgrond in gingen en naar de mensen die er uit kwamen. Want ik ben er al een paar keer in geweest en eigelijk nooit droog uit gekomen. Duinrell valt wel mee lekker veel bomen en veel speelplaats voor de kleinere kinderen, Tja het is duur en het eten is niet perfect we weten het. Mijn park zou zijn voor kleine kinderen Slagharen het is niet te duur en je kunt met je kinderen in veel atracties en je kunt er lekker zwemmen en ze hebben ook nog leuke dingen voor de kinderen ben er al een paar keer geweest en het is me meestal goed bevallen. Mijn zoon zegt altijd mama wanneer gaan we weer naar slagharen. Ik geef wel toe als ik nu nog eens gaat ga ik een nieuwer huisje die oudere zijn toch echt wel aanvervanging toe. maar voor de prijs mag je ook niet echt heel veel super de luxe verwachten.
Ik vindt de achtbanen in walibi geweldig, ben echt een achtbaan mens maar verder is het maar een *** park. Ben er nu een paar keer geweest en al die keren hebben we vast gezeten in een achtbaan, nee voor mij nooit geen walibi meer. Opzich is Hellendoorn best een leuk park, voor peuters heb je daar ook een heel apart gedeelte. Het is niet zo'n heel groot park maar verder wel leuk om zo af en toe heen te gaan, niet te vaak want dan ben je er snel op uit gekeken . Slagharen vindt ik opzich ook wel heel leuk, ben er alleen al té vaak geweest. 1 tip als je naar slagharen gaat, ga dan wel buiten de drukke dagen om (vakantieperiode) anders loop je daar echt op je kop, zo druk! Ik heb er echt een hekel aan als je 1,5 uur in de rij moet staan voor één attractie.
Sem kan nu al in best veel dingen in de efteling oke geen achtbanen enz maar er is zoveel te doen voor die kleintjes daar
Ik vind de meeste parken opzich wel leuk, je moet het toch ook zelf voor een deel gezellig maken, ik heb zelf vorig jaar in walibi gewerkt, (niet op het park maar in de centrale kas) ben er zelf toen ook een paar keer met manlief en nichtlief heen gegaan, en vond het zelf wel heel erg leuk , maar ben dan ook gek op achtbanen. op elk park zijn er voor en nadelen,
Drouwenerzand is, denk ik, wel leuk voor kleintjes. Vorig jaar met onze dochter naar het Sprookjeshof in Zuidlaren geweest, ook leuk voor dreumessen, peuters en kleuters. Walibi/Sixflaggs vind ik niks, hou ook niet zo van 8-banen. Duinrell nog nooit geweest. Slagharen vroeger vrij vaak, toen leuk, helemaal de ponybaan vond ik geweldig toen. En de Efteling ook leuk, maar erg ver hier vandaan.
Ik ben echt stapelgek op pretparken Mijn vriend helemaal niet.. Maar als ik eentje moest kiezen waar ik niks aan vind is het toch wel de Efteling.
Ik vind eigenlijk alle parken leuk! Als ik weet dat we er heen gaan heb ik een week van te voren al kriebels in m'n buik Ben dan net een klein kind..... Kan dus ook niet wachten tot m'n dochter er oud genoeg voor is, kan haar mama helemaal los gaan Alleen het eten overal, das altijd zo'n domper.
hier hetzelfde haha. Gelukkig mijn vriend ook en sem vind het tot nu ook helemaal leuk. Volgende week waarschijnlijk een dagje efteling en in sept 4 dagen disney!!!