Drouwerzand in Drenthe vreselijk. Erg klein. Eten en drinken zit bij de prijs inbegrepen. Mensen zitten zich vol te proppen met patat etc. Vond het niets
ja als je het hebt over grote bekende pretparken vind ik ohjeee haha de efteling vreselijk! teminste kinderloos vond ik er geen fluit aan...druk en ontzettend veel lopen! walibi daarin tegen vind ik wel leuk, hou ook van achtbanen dus smaken verschillen
Ook hier een gruwelijke hekel aan duinrell! We zaten er een midweekje op de camping maar de 1e dag hadden we al door dat het park echt RUK! is. binnen een uur hadden we alles gezien(buiten het seizoen)
Hellendoorn vind ik echt saai! Maar aangezien ik helemaal fan ban van achtbanen (zo hoog en hard mogelijk ) vind ik Walibi juist geweldig!
ik geloof dat ik in de zomer geen enkel pretpark écht leuk vind véél te druk. De argumenten over de Efteling prijs voor jonge kinderen vind ik onzin. Er zijn echt maar een paar attracties waar ze niet in mogen (joris en de draak, python, vliegende hollander en vogelrok denk ik?) . Daarentegen is er een heel sprookjesbos, een dreumesspeeltuin, en een doolhof, wat juist weer speciaal voor hen is onderhand.... Ik moet zelf zeggen dat ik Walibi wat irritant vond toen ik er een paar jaar geleden was, omdat er telkens attracties dicht waren. Verder vind ik het erg sfeerloos en als je niet van achtbanen houd, blijft er érg weinig over... Ook de medewerkers waren niet echt vriendelijk. Wat dat betreft mogen ze in nederland een voorbeeld nemen aan Disney En verder over de prijzen, tja, ik heb van m'n man altijd begrepen dat de pretparkprijzen in nederland altijd laag hebben gelegen vergeleken bij prijzen in europa en wereldwijd. De Efteling gaat zich daar langzaamaan mee gelijk trekken... hieronder even de prijzen van wat bekende parken in Europa Disneyland: 55 euro (kind tm 11: 49 euro - voor 2 parken: 69 euro + 62 euro) fantasialand: 37,50 moviepark: 33,00 walibi belgie 32,00 Efteling: 32,00 (in het hoogseizoen 33,00) Plopsaland de panne: 29,00 Bellewaerde: 29,00
Walibi is voor mij het slechtste park van Nederland. Wij zijn er een keer met pasen geweest en hebben welgeteld van 1 attractie mogen genieten. Het duurde al anderhalf uur bij de kassa om binnen te komen en iedere keer als je in een rij stond werd de attractie gesloten omdat er storing was. Op het laatst waren we dit zo beu dat we gewoon bleven staan in de rij. Wat denk je de meeste mensen gingen natuurlijk weg en goed 5 minuten later deed de attractie het weer. Nee is voor ons niet voor herhaling vatbaar. Plopsa Coo vinden we zeer zeker een aanrader,echt een park waar genoeg voor de kleintjes maar zeker ook voor de ouders te doen was. Onze top 3: -Bobbejaanland:geen lange wachtrijen en de attracties dichtbij elkaar. -Plopsa Coo -Disneyland Parijs
Sorry maar ik ga mijn kind niet plaatsen in de python of joris en de draak.De vliegende hollander ook niet. Qua leeftijd zit ze nu wel op de grens dat ze spannende dingen wil maar qua lengte dus niet. Ik kan en mag overal gebruik van maken en betaald 32,00 en zij kan niet overal gebruik van maken en betaald dat ook. Zelf bij de dierentuin betaal je vaak minder voor een kind tot bepaalde leeftijd dus waarom zou dat bij de Efteling niet kunnen???Puur omdat het een zo bekend park is??Sorry vind ik toch echt Aso.. Ik vind het ook niet leuk dat ik bij lineushof 9 euro?! moet betalen om te kunnen zitten op een bankje. Zo ook sommige binnenspeeltuinen waar je als volwassene moet betalen vind ik ook niet leuk maar daar heb je het over een paar euro. Efteling wordt uiteindelijk op deze manier een park voor de Elite.Jammer maar helaas zou ik dan tegen mijn kids moeten zeggen.Sorry maar is te duur.
Zeg ook niet dat het om de lengte gaat toch???Ja als voorbeeld maar er zijn dingen waar ze pas inmogen vanaf 1,20...Zo de meeste parken. 3 jaar heb je verschillen in toch???De 1 is 3 jaar en 86 cm en de ander 110. Bedoel simpel te zeggen dat waarom moet efteling zelfde prijzen hanteren voor iedereen...Klein of groot?Terwijl bijna elk ander park wel verschillen kan maken.Is puur door de naam en bekendheid.
sorry hoor bij bij veel pretparken betaal je de volle mep vanaf 3 jaar ofzo. Als je het er niet mee eens bent moet je niet gaan. Ik vind wel dat je een beetje aangebrand reageert hoor
Ik zal er de volgende keer een lachende smile bij zetten als je dit aangebrand vind Naar mijn weten zijn parken die ingericht zijn voor kinderen namelijk ook aangepast in de prijs. Voorbeeldje Plaswijckpark.En lineushof ook..betaald je tot bepaalde leeftijd minder omdat ze van dingen geen gebruik maken. Is even eerste wat in mij op komt.Dus het kan wel.
duinrell vond k vroeger altijd wel leuk.. nu niet meer .. ik hoorde van mij s moeder dat kalkar wunderland in duitsland echt een aanrader is.. je betaald een vaste prijs voor het park + alle eten en drinken en ijs int park zijn inbegrepen.. je kan er ook een weekend blijven.. miss een tip!
Ik wou dat ik lekker mee kon klagen hier, maar wij hebben helemaal geen pretparken niet zoals in NL en al die keus! Ik vond de efteling altijd super leuk! Ik ben alleen vreselijk ongeduldig en in de zomer in die rijen staan, waar dan ook, vond ik altijd vreselijk! En toch zou ik best overvliegen een keertje om naar slagharen of de efteling ofzo te gaan als ons kleintje wat groter is
Wat ik erg jammer vind! Was echt mijn jeugdsentiment kwam ik van de week achter haha voor kinderen was het Land van ooit echt hartstikke leuk
Ik vond movieworld echt verschrikkelijk. We zouden er 10 uur zijn maar stonden anderhalf uur in de file om te parkeren. In het park waren de attracties heel slecht onderhouden, hoog kermisgehalte en de helft deed het niet. Het was warm en de wachtrijen binnen waren niet geventileerd.Een groot zweethok. Ik ga ieder jaar naar zeker 4 parken toe, maar movieworld nooit meer. Was nog de duurste ook! Oh ja, en door het lage aantal bezoekers wat die attracties kunnen verwerkrn maar 4 dingen gedaan die dag. :x:x:x:x
Ik vind e efteling TE DUUR.. Walibi.. TE DRUK en niets voor kleine kids SLAGHAREN vind ik ideaal. niet te groot, niet te duur en ook voor de kleintjes nog te doen.. en tot 3 jaar gaan ze gratis naar binnen.. ik ben er zelf vroeger vaak op vakantie geweest dus tis ook wel jeugd sentiment.. HELLENDOORN is ook erg in trek hier JULIANATOREN.. belachelijk duur voor een speeltuin.. veel meer is t niet.. DROUWENERZAND.. echt geweldig leuk.. klein, maar spot goed koop. 11 euro all in.. kun je de hele dag eten wat je wil, wanneer je maar wil, waar je wil... en over al in... ideaal!!!! DUINREL.. kan ik niks mee.. bah..
Movieworld vond ik toendertijd ook al slecht onderhouden! Heb me wel vermaakt, dat wel, maar om nou te zeggen dat alles zo mooi is...nee:S