Ik vind Toverland wel leuk.. genoeg attracties voor de volwassenen en ook genoeg voor de kleintjes.. ideaal dus om met familie heen te gaan.. en stuk betaalbaarder dan efteling omdat Toverland heel vaak leuke kortingen heeft. Efteling vind ik ook leuk, alleen onbetaalbaar.. voor prijs van 1 dagje park zit ik met mijn gezin ook een week ergens in een leuk huisje. En ik wil ook niet tijdens een dagje uit met een koelbox vol zooi slepen.. eten en drinken voor 6 man vind ik net weer te veel om mee te nemen. Slagharen vond ik waardeloos.. voor mij en ook voor mijn kinderen.. dat was 1 keer en nooit meer. Walibi vind ik leuk voor mijn oudsten.. maar niet geschikt voor de kleintjes.. Kalkar is leuk voor de kleintjes.. en ach, ze hebben een achtbaan dus mijn oudste amuseert zich ook wel zeker met alle gratis ijsjes en frietjes.. Valkenier vind ik ook leuk voor hele gezin.. nee geen monsterachtbanen.. maar genoeg vertier voor een middag en de prijs is er ook naar..
Ik lees net iemand over Toverland op pagina 3. Ik ben daar met mn oudste eens heen geweest,NOOIT MEER!!!! Vond het er v-r-e-s-e-l-ij-k! Mn dochter vond er ook niks aan,die liep maar want rond en keek wat maar ze vond de auto rit terug naar huis een stuk leuker! haha. Voor ons echt geen Toverland meer!!!!
Plopsaland in hasselt....indoor...echt superduur..en zo groot ist niet; kan je voor dat geld beter naar de efteling
ik vind de efteling als park heel leuk, maar wel dat het schreeuwend duur wordt. Ik vind toverland echt meer dan verschrikkelijk, wat een aanfluiting.