*chocofondue en kaiserschmarnn vallen toch echt onder de toetjes hoor. kaiserschmarnn is een oostenrijks nagerecht. Laat je man wikipedia maar ff lezen* wij eten hier eigenljik alles wel als avond maaltijd. Van maandag tot vrijdag gewoon pasta, rijst of aardappelgerechten. Met groente! Zaterdags vaak uitgebreid. en zondags eten we waar we zin in hebben. kan pannenkoeken zijn, soep met brood, afhaalchinees, patat. Of we pakken 's middags wat toastjes en chips en maken ons dan 's avonds ook kaiserschmarnn haha. We eten verder gezond, dus ik maak me echt niet druk om 1 dag per week wat minder gezond eten
Ik vind dat een goede maaltijd alle vakken van het voedingscentrum moet bevatten, dus iets van vlees, groenten en aardappels/ pasta/ rijst. Pannenkoeken zou je ook kunnen bakken met spek of stukjes banaan/ rozijntjes, dus dan vind ik het een goede maaltijd, naturel pannenkoeken dan weer niet. Dat vind ik meer iets voor tussen-de-middag. En ik vind dat een avondmaaltijd warm moet zijn. Ik heb weleens van die maaltijdsalades gegeten, maar dat is koud en geeft mij geen lekker vol gevoel. Dat chocofonduen ben ik met je eens. Dat vind ik ook meer iets voor tussendoor of als toetje.
Nou hier eten we elke avond brood, dus dat is een gewone avondmaaltijd hoor dames . Wij eten tussen de middag altijd de warme maaltijd. Verder vind ik alles wel kunne behalve dan de chocolade fondue
als ik een hele dag aan het werk ben geweest wil ik ook geen pannenkoeken , terwijl ik echt gek op ze ben!
Chocoladefondue vind ik ook geen avondeten, da's meer een toetje. Of iets voor op een verjaardag of feestje ofzo. Maar verder; een tosti of pannekoeken zijn geen geweldig gezond avondeten, maar voor een keertje kan het best hoor. In dat geval zou friet ook niet onder avondeten 'mogen' vallen. Tsja, we weten allemaal wel dat het niet het gezondste alternatief is, maar voor een keertje zul je er niets van krijgen . Wij eten vrijwel altijd gezond en met (veel) groenten erbij, maar een enkele keer eten we gewoon makkelijk omelet met brood of friet of als ik alleen eet een tosti....prima hoor.
Ik hou niet van avondeten dus ik ben juist voorstander in de avond van een maaltijdsalade of simpel een tosti of uhm een soep met brood lekker makkelijk en vind ik wel lekker. Maar mijn vriend moet gewoon een goed gevuld bord met aardappels, groente en vlees! Zelfs bij de nasi,spaghetti of macaroni wil hij nog een extra stuk vlees. Maar chocolade fondeu is echt een toetje joh
Ik ken mensen die zo'n bakje noodles als avondeten eten, dat vind ik echt geen eten. Meer een lichte lunch of een tussendoortje.
Wraps geen avondeten? Als we ze eten (niet vaak) dan is het met iets van kip, paprika, boontjes enzo. Is toch prima avondeten? Wij eten na een dagje kdv wel eens brood als de kinderen heel moe zijn. Pannekoeken haast niet eigenlijk, vind dat op zich wel avondeten maar voor mezelf veel te veel calorieen . Chocolade fondue vind ik geen avondeten, maar ach, wat maakt het eigenlijk uit voor een keertje. Lekker veel fruit erbij en het is nog best gezond
Van alle dingen die ik voorbij heb zien komen in dit topic vind ik alleen chocoladefondue echt geen avondeten. Verder eten wij bijna alles wel eens als avondmaaltijd, maar dan wel vaak aangevuld met een beetje extra groente en/of fruit. Bijvoorbeeld pannenkoek met appel, en tosti met ananas of tomaat.
chocoladefondue vind ik ook echt geen avondeten. Dat is gewoon voor het lekker. Pannekoeken eten wij wel als avondeten, is soms gewoon een makkelijke hap. Verder ben ik niet zo moeilijk. Eet net zo makkelijk brood savonds, maar ben dan ook echt gek op brood. Liefs
alles waar brood aan te pas komt, alleen maar soep, en het moet niet te zoet, pannekoeken kan best maar dan bij voorkeur met spek.
Hier brood ook gewoon als avond eten. Wel vaak dan een stokbroodje met salades en soep erbij. Tosti eten we ook wel eens 's avonds. Pannenkoeken eten wij ook als avondeten. Spek en kaas of ragout erop. Jam jam. Iemand riep het als toetje maar dan eet je een flensje met een bolletje ijs Choco fondue is zeker geen avondeten maar een toetje, anders zat ik iedere avond te choco fonduen
Chocoladefondue hebben wij ook nog nooit gedaan, maar al het andere dat hier al genoemd is hebben we echt al eens als avondeten gehad hoor en ook wel meer dan eens Het komt niet vaak voor, maar soms zijn we heel lui en hebben we gewoon zin in iets lekkers waar je geen moeite voor hoeft te doen. Nou, dan halen we een blik Unox soep met zo'n stokbroodje uit de oven. Ideaal. Die vitamines enzo komen dan de volgende dag wel weer. Noodles (alleen kokend water er over) eten wij ook vaak genoeg. Vooral in het begin van de zwangerschap heb ik dat veel gegeten, toen was avondeten echt een drama bij mij. NooNooman nam er dan vaak nog wel wat soep bij (jawel, uit blik ) en als ik een wilde bui had maakte ik er een broodje gezond of wat ook bij. Verder halen we ook weleens salade uit de supermarkt. Voor mij lekker zalmsalade en voor NooNooman huzaren of rundvlees. Lekker hoor! Als we grote trek hebben maken we er een broodje bij, anders gewoon alleen salade. Gebeurt best nog wel regelmatig, als we laat thuis zijn en snel weg moeten voor een feestje o.i.d. Broodje gebakken ei doen we hier ook weleens, net als de eerder genoemde pannenkoeken. Straks als de kleine meid er is zal het wel veranderen, tenminste... als ze mee gaat eten. Dan willen we dit eigenlijk wel van af en toe naar zeer sporadisch laten gaan
mac donalds vind ik geen avond eten haha vindt wel lekker maar in de middag ofzo niet s avonds . wij eten best vaak pannekoeken of soep met tosti's heerlijk
Ja, een lekkere maaltijdsoep met vlees en veel groenten erin, dat kan best hoor, als avondeten. Lekker brood erbij..... Pannekoeken ook. Doen we van tijd tot tijd een keer. Chocoladefondue kan ik mij wat bij voorstellen. Zou ik ook liever 's middags doen....
ik kan in principe alles wel eten ´s avonds maar als ik alleen brood heb gehad of tosti dan heb ik vaak wel het gevoel dat ik iets "mis". stom he? ik merk duidelijk dat ik mijn dagelijkse warme hap wel nodig heb.