Pannenkoeken! Dat vind ik meer iets voor tussendoor, toetje of als ontbijt. Ik vind dat er bij het avondeten iets zoutigs hoort, en niet zoet. Pannenkoeken met hartig beleg vind ik namelijk weer niks.
Ben je ook geimporteerd toevallig? Mijn vriend (ook een brabander dus) zegt ook aaaaltijd friet, maar die moet van míj patat zeggen!
ik vindt chocolade fondue echt een nagerecht (nu ben ik volgens mij 1 van de weinige vrouwen die niet van chocola houdt) verder een tosti eten wij meestal tussen de middag als we het eten dan he, vindt ik ook geen complete maaltijd en 1 keer per week eten we brood als avondmaaltijd maar dan wel met een biefstukje of een uitsmijter en wat sla erbij pannenkoeken vindt ik echt wel een avondmaaltijd veel te zwaar voor de middag
Mmmmm, moeilijk.... Wat ik geen avond eten vind, vind een ander wel. Ik vind een boterham geen avondeten, maar dat komt omdat ik na 2 uur alweer honger heb. Voor de rest ben ik redelijk flexibel.
uhmm ik vind eigenlijk alles wat ik rond etenstijd eet avondeten het maakt mij niet uit wat ik eet. wij hebben wel eens choco fondue gedaan als maaltijd en dan lekker met verschillende soorten fruit en daarna met spekkies en lange vingers *jammie* (is trouwens maar 1x gebeurd hoor in 4 jaar tijd )
Ik vind chocolade/koek/snoep geen avondeten. Voor de rest ben ik vrij flexibel. Vandaag broodjes shoarma gegeten. Wel met blaadje sla ertussen hoor. Héééérlijk!
geen : pannenkoeken boterham met iets tosti chocolade fondue ik wil gewoon een bord met een prakkie of buitenlands prakkie. pizza is ook niet mn favoriet.
Chocoladefondue?! Daar heb ik zelfs nog nooit over nagedacht om dat als avondeten te gebruiken haha! Hier een heel fanatiek 'avondetenliefhebbersgezin'. Wat ik geen avondeten vind, is redelijk veel: * soep (ook niet met brood oid) * brood * pannenkoeken * pizza * broodje shoarma, gyros enz * tosti's * kant en klaar maaltijden, iekssss * uitsmijter of omelet.