Wat vind jij sexy?

Discussie in 'De lounge' gestart door Yeuu, 11 jul 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamavanmimi

    mamavanmimi Fanatiek lid

    13 mei 2010
    2.790
    772
    113
    Tussen de fruitbomen
    "The Fall"

    Hij speelt de moordenaar. Zijn 3 seizoenen van :thumup:
     
    Joyciejj vindt dit leuk.
  2. Manolito

    Manolito Fanatiek lid

    12 sep 2016
    2.516
    1.942
    113
    Gevoel voor humor (niet van die extreem platte humor, meer engelse humor), zorgzaamheid naar partner, beetje vlees op de botten (niet zon mager scharminkel, dan ben ik bang dat ik hem pijn doe) en weten wat ie wil.
     
  3. Boef12

    Boef12 Bekend lid

    6 jan 2012
    830
    702
    93
    Nou uhm ja dit dus :oops::D
    Alleen bij de man nog graag wat tatoeages en evt een baard. Mbt de dames een mooie mond met natuurlijke volle lippen :rolleyes:
     
  4. Annemeis

    Annemeis Fanatiek lid

    11 sep 2011
    2.155
    768
    113
    Mooi gebit! Witte, rechte tanden.. 1.85 ongeveer en een kilootje of 90... beetje gespierd, alles mooi in verhouding. Vooral niet te mager...
    Qua haarkleur alles prima, liefst lekkere volle bos haar. Open blik, mooie ogen, kleur maakt niet uit. Huidskleur: niet spierwit, verder alles prima.
    Humor en intelligentie vind ik erg aantrekkelijk. Niet te glad geschoren maar ook geen volle baard. Geen snor!
    Oja, en zon klimop: smal streepje haar vanaf de navel naar beneden...

    Vooral geen tattoo met een schedel: zo lelijk! Liefst helemaal geen tattoos... geen roker! Dat vind ik zo’n afknapper. Ook geen arrogantie, show of toneelspel: recht door zee, oprecht, tikje verlegen...
     
    baby90 vindt dit leuk.
  5. Eppo82

    Eppo82 VIP lid

    25 jun 2007
    14.995
    5.821
    113
    #65 Eppo82, 12 jul 2019
    Laatst bewerkt: 12 jul 2019
    Zeker een mooi verzorgd gebit.
    OF kaal OF lang haar. Liefst rood of zwart.
    Brede kaaklijn.
    Lage stem.
    Middelmatig gespierd lichaam. (Dus niet ala bodybuilder)
    Brede kuiten.
    Leeftijd of huidkleur heb ik niet echt een voorkeur in.
    Zoiets ja :)

    Edit: mbt leeftijd: uiteraard wel 18+ voordat ik rare ideeën oproep bij iemand ;)
     
  6. Zonnestralen

    Zonnestralen VIP lid

    22 apr 2017
    11.955
    7.884
    113
    Vrouw
    Een heldere en sympathieke uitstraling. Dus een mooie lach en sprekende ogen.
     
  7. mamavanmimi

    mamavanmimi Fanatiek lid

    13 mei 2010
    2.790
    772
    113
    Tussen de fruitbomen
    Een klimop? Moest even nadenken, wist niet dat ze dat zo noemden....:rolleyes:
    Maar ook dat is errug sexy!!
     
    baby90 en Annemeis vinden dit leuk.
  8. LMSB

    LMSB Fanatiek lid

    24 feb 2017
    3.989
    3.319
    113
    Ik vind het sexy als mijn partner zijn haar heeft gedaan (hij draagt altijd een pet, klein baardje heeft, lekker ruikt :D. Zijn volle lippen.

    En wat ik ook aantrekkelijk vind is als je met iemand kan lachen. Humor, erg belangrijk. Gelukkig zijn mijn partner en ik allebei net kleine kinderen. :o:
     
  9. Philou

    Philou Fanatiek lid

    20 apr 2019
    1.770
    5.474
    113
    Ik vind een uniform echt heel sexy:oops:. Anders casual kleding, niet te netjes. Verder als het alleen om uiterlijk gaat gespierd, brede rug en schouders, sportieve uitstraling, baardje. Laat ik nou net een hele knappe politieagent hebben getroffen die voldoet aan deze beschrijving:roflmao:.
     
    maartje84, Zoe123, Maslov en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  10. steenbokje

    steenbokje Fanatiek lid

    24 sep 2012
    2.256
    261
    83
    apothekersassistent
    limburg
    Een man met tattoo's vooral een sleeve en een atletisch figuur of echte guilty pleasure een "anabooltje" kaal en met een klein baardje mag ook hmmm..lichte ogen ook altijd pluspunt.

    Vrouwen liefst niet te slank.. mooie vormen..tattoo's zijn geen pre wel een pluspunt. Lang of kort haar maakt me niks uit.. en het liefst geen siliconen borsten.. echte voelen toch fijner met vrijen
     
  11. Mim89

    Mim89 VIP lid

    29 jan 2019
    8.793
    7.124
    113
    Vrouw
    Precies dit dus! Mijn eigen gefantaseerde Christian ziet er veeeeel beter uit :roflmao:

    Ik vind bepaalde accenten trouwens ook erg sexy; Amsterdams, Rotterdams en bepaalde delen Limburg bijv :oops:

    En als een knappe vent in werkkleding is kan ik ook uren kijken :D:oops: En dan bedoel ik bijv bouwvakkers, schilders, monteurs etc :D
     
    Manana vindt dit leuk.
  12. 26mei

    26mei Fanatiek lid

    22 sep 2013
    1.973
    330
    83
    Man: flinke baard, donker haar, borsthaar en pret ogen.
    Kleding kan mij niet zoveel schelen. Al vind ik tunnels in oren en tattoos op armen enorm mooi.

    Vrouw: rood haar, eigenzinnigheid
     
  13. Joyciejj

    Joyciejj Fanatiek lid

    10 mrt 2011
    1.429
    210
    63
    Goede serie:thumup: heb seizoen 1 gekeken:D
     
  14. conejita

    conejita Fanatiek lid

    14 jul 2013
    3.311
    248
    63
    Vrouw
    customer service
    Spanje
    Mijn man in voetbalkleren. Liefst voetballend en een beetje bezweet :D.
    Andere sporten ook leuk maar voetbal.... :thumup:. Andere (getinte) mannen in dezelfde hoedanigheid sla ik ook niet af :roflmao:
     
  15. ZsaZsa

    ZsaZsa Fanatiek lid

    10 mei 2019
    1.732
    1.620
    113
    Vrouw
    Tall dark and handsome

    eigenlijk zoals mijn eigen vriend, maar daar doe ik maar geen foto van ivm privacy

    donker/getint verzorgd baardje en lang en breed maar idd geen anabolen figuur
     
  16. mamavanmimi

    mamavanmimi Fanatiek lid

    13 mei 2010
    2.790
    772
    113
    Tussen de fruitbomen
    Dat heb je snel gedaan :roflmao::roflmao::roflmao:
     
  17. Lisa2

    Lisa2 Fanatiek lid

    21 apr 2013
    3.532
    1.550
    113
    Dit!!
    Ik lees veel dat mannen in pak sexy wordt gevonden. Ik vind deze kleren juist sexy. Zo lekker alles in voelbaar enzo...:oops:
     

    Bijgevoegde bestanden:

  18. vinorosso

    vinorosso Bekend lid

    12 okt 2015
    798
    472
    63
    Vrouw
    Ik hou van nonchalante mannen. Boven de 1.85m en normale bouw tot klein buikje. Licht gespierd mag, maar hoeft echt niet. Veel en warrig haar (het liefst licht haar maar wel een stel goede wenkbrauwen). Met een gezicht wat een halve week tot week niet geschoren is. Een goedzittend maar redelijk nog mooie afgetrapte spijkerbroek haha, witte sneakers en gewoon een simpel effen shirt. :cool:
     
  19. vinorosso

    vinorosso Bekend lid

    12 okt 2015
    798
    472
    63
    Vrouw
    dubbel
     
  20. kaaskroketje

    kaaskroketje Fanatiek lid

    20 apr 2014
    1.189
    491
    83
    Vrouw
    in heaven <3
    Ik hou van foute mannen vind ze ongelooflijk sexy... Zoals mijn man.
    Net gespierd genoeg. Grote heldere blauwe ogen. Lippen die vragen om gezoend te worden. Gemiddelde lengte. Nonchalant pasje. Tattoos. Piercings. Spijkerbroek. Hemdje of leuk t-shirt erop en donkere sneakers, of in zen werkkleren, Lekker een beetje bezweet of bloot bovenlijf en enkel de werkbroek
    Ben 12 jaar geleden als een blok voor hem gevallen. Elkaar 6jaar niet gezien. En meteen van de eerste blik was de vonk terug over geslagen. Nu bijna 3 jaar terug samen en bijna 1 jaar getrouwd

    Heel stoer uiterlijk
    Maar een peperkoeken hartje
     

Deel Deze Pagina