Dat mijn kind een blaar op zijn enkel heeft van zijn sandalen en ik die afplakte met pleisters in het winkelcentrum. Daar zat een wat oudere mevrouw die zei dat ik hem sokken aan moest trekken. Dus ik zei: klopt, maar ik ontdekte net pas de blaar en ik heb geen sokken bij me. Dus toen zei ze: maar dan werken pleisters inderdaad wel goed ja. Maar je moet hem tóch sokken aantrekken. Dus ik zei: ja dat klopt, maar ik heb dus geen sokken bij me en ik kan nog steeds niet toveren.
Dat vind ik ook stom, die bemoeials en alsof je het zelf niet weet. Zo zei een keertje iemand tegen mij dat ik mijn zoontje maar meer wortels moest geven omdat dat brilletje zo zonde was voor zijn mooie koppie (hij had hem voor de eerste keer op en heeft +8, niet iets wat je met wat wortels oplost). Het was vast goedbedoeld, maar ik vond het stom en was heel boos..
-mijn collega's elke ochtend vrolijk groeten (laat mij gewoon doorlopen.....) -mijn collega's fijne dag wensen aan het einde van de dag...grrr...(ik wil gewoon naar huis) -zoenen bij verjaardagen -overdreven vrolijke mensen -mijn zus
Oké komt mijn lijstje: -Mensen die in het midden van de treden op de roltrap stilstaan en je dan geirriteerd aankijken als je jezelf er met pijn en moeite langs wurmt om je trein te kunnen halen -Liften die het niet doen, terwijl je met een buggy met 101 overvolle tassen en twee ruziemakende kinderen komt aanlopen - Ouders die laconiek over luizen doen en ze halfslachtig aanpakken, waar vervolgens de hele klas er de dupe van wordt. -dat die grijpdingen op de kermis zooooooooveel lastiger zijn geworden dan vroegah... -dat ik zo'n sucker ben die zo'n beest uit de grijpmachine dan toch moet en zal hebben, waardoor ik er uiteindelijk 5x zoveel voor betaal dan bij de Intertoys -
- Tienermeisjes (een groepje van 10) die spookrijden op het fietspad en verwachten dat ik wel aan de kant ga. - De kinderen die op hun liefst spelen in de avond, als ze naar bed moeten. - Mijn jongste die altijd het laatste woord wil hebben. Als ze ruzie maken en ik zeg op een gegeven moment: 'allebei nu monden dicht!', dan moet ze echt altijd nog wat zeggen (maar ik zorg ervoor dat ik altijd het laatste woord heb ) - Mensen die hun afspraak niet nakomen en zeggen: ja is prima maar bel van tevoren even of ik er wel ben. Ja zeg, bel zelf lekker dat je dan toch niet kunt!
Mensen die precies voor de ingang van de supermarkt een uitgebreid gesprek gaan voeren zodat je er bijna niet langs kunt. Ga bij elkaar op de koffie joh
Niet naar je zin op het werk? Ik ben juist best enthousiast op het werk, veel socialer dan ik 'normaal' ben. Vind dat best belangrijk en het werken is dan leuker.
Poe, heb je even... Ik zal het beperken tot mijn grootste verkeersergernissen -mensen die op een 80 km weg 60 rijden, bloedirritant vind ik dat -mensen die op de linkerbaan blijven hangen zonder in te halen of die heel traag inhalen -mensen die geen knipperlicht geven bij het afslaan op een rotonde -automobilisten of vrachtwagenchauffeurs die op de snelweg zonder te kijken hun voertuig naar links gooien, levensgevaarlijk -wachten voor rood licht terwijl een andere baan al voor de tweede keer groen heeft
Oh, ik wel hoor. Vind mensen met brillen veel leuker. Komen vriendelijker over ofzo Heb zelf soms een bril zonder sterkte op. Maar ik ben raar, want ik wou vroeger ook altijd een beugel terwijl ik hem niet nodig had
Vind het sowieso raar dat een supermarkt tegenwoordig de plaatselijke soos is geworden voor mensen die sociale contacten willen. Iedere supermarkt heeft tegenwoordig zo'n koffiehoek. Waarom in hemelsnaam?! Net als mijn supermarkt het nodig vond om een kinderboek met tablets etc aan de muur te hangen. Denk je ff snel met je kind door de winkel te sjezen
Dat ik net van mijn vriendin, voor wie ik nu al maanden letterlijk dag en nacht klaar sta, een uitbrander van hier tot ginter krijg, die ik naar mijn gevoel écht niet verdiend heb. Loop al een dik half uur mijn tranen te verbijten.
Dat je niet meer mag lachen op een pasfoto voor je paspoort en dat je daarom standaard opgescheept zit met een treurige, lelijke foto waar je tien jaar ouder op lijkt dan je in werkelijkheid bent........ Da's gewoon stom.
Dat ik mijn acrylnagels zelfs af en toe nog afbijt maar vooral dat ik aan de velletjes rond vingers (en tenen ) pruts zodat ik altijd onverzorgde handen heb! Iemand toevallig de tip voor een crème of olie die helpt tegen die velletjes. Heb nog niks gevonden wat echt helpt.