Dat we hier gisteren, ten gevolge van de aardgaswinning, weer een aardbeving hadden van 2.6. En dat velen nu weer beschadigingen aan de huizen hebben en dat ze dan hemel en aarde moeten bewegen om deze schade hersteld en vergoed te krijgen.
Dat ik al 4 dagen ziek op bed lig met dit prachtige weer en 100 ideeën in mijn hoofd om iets leuks te gaan doen.
De vechthonden van mensen hier verderop. Niks mis met honden maar ze gaan er veel te laks mee om. Ben bang dat hun hek het een keer begeeft.
Als er een extra kassa opengaat en er meteen mensen opafgaan die achteraan stonden. Voordringers. Gezucht als het te lang duurt in een rij. Roken. Maar vooral als je gezellig uit eten gaat met een groep en dat ze dan na het voorgerecht even naar buiten gaan.. Roken tijdens het fietsen snap ik ook niet.
Vandaag heb ik er nog 1 ontdekt. Wc brillen waar van de deksel over de wc bril valt. Als een heer voor je is geweest kun je dedeksel dicht klappen maar vaak zit er geen vering in dat die zakt of aan de binnenkant vast pakken maar dat is raar. Ik pak dan eerst een wc papiertje om het vast te houden.
Oh dit inderdaad, mensen die tijdens het eten bij een restaurant naar buiten gaan om te roken. Zó stom!
Dat de kat stiekem de keuken in was geglipt zonder mijn weten, en toen ik terug kwam van school ik mijn overheerlijke ontbijtje op de grond zag liggen. Nu heb ik honger.
Dit vind ik het toppunt van stom! Eigenlijk is stom hier niet eens het goede woord voor. Sterkte daar in Grun!
Op dit moment vind ik de koffieboekjes in de supermarkten stom. Ik kan absoluut geen koffie geur verdragen.
-Dat roomboter in de winter onsmeerbaar wordt; STOM! -Rob Geus die pubermeisjes in Spanje wijst op "lichaamssappen op de muur". (ik krijg soms het idee dat hij ze daar zelf heeft gekwakt) ; STOM!!!! -Kandidaten die in tv programma's verrast worden maar dan de deur open doen met al een zender om?!; STOM! -Mensen die euri zeggen of uro in plaats van euro; STOM! -Dat de vakantieprijzen dit jaar zoooooo hoog zijn; STOM!